|
|
|
|---|---|
|
Jag har en m3 -89 utan kat(original) som jag skall regbesikta. Gäller samma värden för en okattad bil som för en katbil? Något speciellt jag bör tänka på? Salesman | |
|
Ta kontakt med Jesperado här på forumet för alla svar du behöver. Han jobbar nämligen på SBP så han vet det mesta. --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
|
Om bilen i originalutförandet saknar katalysator går det att registrera den utan katalysator i Sverige. Kraven på avgasutsläppen kommer då att begränsas till max 3,5% koloxid. Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Vad var det ja sa! =) Du är en klippa Jeppe! --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
|
Tack för svar! Nattsömnen är räddad! Då går jag ut i garaget och fortsätter att torrköra. Mats |
|
|
Update! M3:an besiktad med blanka papper. Mycket riktigt kollades bara CO vad gäller avgasvärden. Nu är det bara vänta på våren. M3 på sommardäck i blötsnö var en spännande upplevelse! |
|
| hej!En fråga angående kat.jag har en e30-88 med kat. skulle jag kunna besiktiga den utan kat?? | |
|
Nej! Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
En m3 -87 med kat. går den att besiktiga utan kat? |
|
|
Nej! Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
M3 -88 svensksåld ska det vara kat på den ??? Jag har ingen och har aldrig hafft någon, har bes bilen 3år utan kat utan att dom har sagt något |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.