|
|
|
|---|---|
|
Har laddat ned den från nätet. Den var grymt bra. Bara så ni vet så finns den att ladda ned nu. Mvh Tobbe | |
|
Var finns den Tobbe? Mr C |
|
|
Den finns på Direct Connect, Kazaa o.s.v. Jag kanske kan lägga upp den på en ftp... Eller om ni har ICQ så kan ni maila mig ang UIN... Mvh Tobbe |
|
|
Länk |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
men nu är den borta....suck... |
| Droppa ett mail till mig istället så får ni en adress att ladda hem den ifrån.... :) | |
| Varför inte läga upp en länk för oss alla... | |
|
Den har funnits ute i typ 2 månader. Jag hämtade den på Morpheus. (nu mera Kazaa) |
|
Soton |
Kazaa finns den på. Dock tungladdat med kabelbredband... |
|
Finns som sagt på morpheus/kazaa-nätverket. Det är inte samma program. Kazaa innehåller dock spyware = bojkotta! Morpheus är mkt bättre och spywarefritt. Laddas på www.musiccity.com Mvh Oör |
|
|
Vad är spyware? Vill folk här se filmen, ingen bmw är ju med... |
|
|
Spywareprogram samlar sedan information om vad du gör på Internet och rapporterar hem till sin server vilka sidor du besökt och vilka filer du laddat hem. Detta utan att du märker av det, förutom att det kan gå lite långsammare att surfa just då detta sker. Informationen kan de därefter sälja till t.ex. reklamfirmor som ser vad du är intresserad av och skickar lämplig reklam till dig. Mvh Pär |
|
|
Hur är det med Direct Connect har dom någom typ av spywareprogram.Var hittar man bmw´s reservdels skivan på Internet för nerladdning. gh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.