|
|
|
|---|---|
|
Hej Hur vet man om bensinvärmaren fungerar, brukar slå ¨på den mellan 40 min och 1 timme innan jag far på jobbet på morgnarna, det är väl runt 8-10 minus nu, men om man känner på den så är den iskall, likaså slangarna från den. Hur kan man då kolla om den funkar ? Mvh Fredde Bob Marley and the Wailers Praise Je Jah!! | |
| Den funkar inte om slangarna från den är kalla..du skulle behöva göra ett besök på en bilelfirma som sysslar med värmare.. | |
|
Då är det som vanligt då med bilfirmor, jag tror jag frågade säkert 5 ggr, funkar den verkligen ?? funkar den verkligen ? Han sa: Ja, det är klart att den funkar! Ibland blir man mara så less ! På måndag, då....grrr tack för snabbt svar Bob Marley and the Wailers Praise Je Jah!! |
|
| Åk in på Wibergs i Luleå.. | |
|
Hur vet man om det är en Webasto bensinvärmare ? Har kollat lite och verkar inte hitta någon text eller så på själva pumpen, tillägger också att den är eftermonterad. /Mvh Fredde Bob Marley and the Wailers Praise Je Jah!! |
|
|
Funderar på en sak till, värmer en bensinvärmare bara upp motorn eller kör den även inne i kupén ? Eller finns det av båda olika slag ? Mvh Fredde Bob Marley and the Wailers Praise Je Jah!! |
|
|
Finns bägge varianterna och kombinationer därutan ( iaf för eftermontage) och du lär höra om den är igång: den viner och låter och har ett eget litet avgasrör... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.