|
|
|
|---|---|
| Köpte ett refill kort idag och petade i det,då står det bara kontrollera kortet..har prövat andra simkort och har även prövat detta kort i en annan telefon allt funkar. Är det så att vissa kort funkar inte i BMW:s telefoner......någon som vet????? | |
|
Är du säker på att du fått i kortet ordentligt? Samma sak hände mig, vissa kort går trögare i än andra. Tryvk till en gång till när det tar stopp första gången. |
|
|
Nya kort funkar ej i telefonen. Hade samma problem själv i min -97:a men lyckligtvis så hade jag ett gammalt kort i min handtelefon så jag satte i det och då funkade det. Stoppade i sekundärkortet i handenheten och där funkade det. Ren tur att jag hade ett gammalt kort! ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
| Tack för hjälpen......då får jag helt enkelt vänta på att kortet blir gammalt ööööhh!! | |
|
Nja... de äldre korten hade ett annat volttal och mindre minneskapacitet. Så du får antingen testa att få tag i nån uppgradering av telefonen eller glömma bort att den sitter där. I vissa fall kan det hjälpa att sätta kortet i bakre kortläsaren. Den sitter vid telefonmodulen i vänster sida bak. ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
| Skojade lite bara. Sitter telefonmodulen framför det lilla förvaringsfacket på vänster sida i bagaget?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.