|
|
|
|---|---|
|
Många bmw ägare med mig har nog det här problemet... När man har varit på affärn och handlat mat och tänker sig att åka lugnt tillbaka hem för att inte välta ut allting och sen blir det som det blir... Jag såg i en biltidning för ett tag sedan att det finns en plastback för bagaget med gummiribbor under som gör att den inte far omkring. Tänkte då att en sån ska jag ha men guldfisksyndromet gjorde sig påmint och nu vet jag inte vem som sålde den. Finns det någon därute med bättre minne? | |
|
Jag skall inhandla en slags ihopfällbar låda som man kan lägga flera på bagagegolvet o sedan viker upp efter behov. men tyvärr lider jag oxå av bad memory.. Men IKEA o biltillbehör affärer är ett bra tips.. NON UNQUAM CEDE |
|
|
De e nog inte frågan om "bad memory" utan dom där små hornen som växer ut så fort man drar igång sin favvo motor. Vet inte hur många gånger jag tänkt att nu ska jag ta det lugnt hem och så glider nån pajas upp lite för nära det där vita strecket ...... PANG och man ska minsan visa vem som regerar = mjölk å morötter huller om buller i skuffen :-). Näe ska du ha ordning å reda på matvarorna så e de nog bara till att sakffa en Ford Fiesta som shoppingkärra :-). PS behöver inte vara så mycket dyrare än en massa tjafs i skuffen . Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.