|
|
|
|---|---|
|
Hej! Nu har jag presis införskaffat min första E46a och har nu fått sån besluts ångest... skall jag ta det lite lungt med e46an och bygga vidare med min kära lilla E36 som har varit mig så trogen. planen som jag har var ju att få in min lilla M3 kompressor maskin i E46an och styla till den rejält men nu när jag tittar på dom båda i garaget så kan jag inte släppa att E36an är: -bara så mycket grymmare i sin "lock" men e46 är ju en nyare bil... så står jag och dividerar fram och tillbaka och kan inte bestämma mig... så nu vänder jag mig till er alla och min fråga är vad skille ni göra och vad skulle ni helst villja se på banorna nästa år?? E36 eller E46?? är mycket tacksam för svar och konstruktiv kritik. Mvh Ace Eca Cea _____ **Tack gode gud för MBE 970 styrenhet, Verdi stakar,Wössner smidda kolvar, Lysholm kompressor 2300 och NX 2 steg gas system Amen!** | |
|
Satsa på E46:an! Det finns ju så många E36:or som är stylade och trimmade så det väcker mer uppmärksamhet med en E46! Fast det kanske känns tungt att börja jobba med en ny bil =/ //Thorssa |
|
| e30! :) | |
|
Draedon: Ha ha ja en E30 pickis har jag ju det med så det är redan klart *ler*. Mvh Ace Eca Cea _____ **Tack gode gud för MBE 970 styrenhet, Verdi stakar,Wössner smidda kolvar, Lysholm kompressor 2300 och NX 2 steg gas system Amen!** |
|
|
Eca: om du bygger på e46;an så kan du slänga ett öga på Länk är nog lite overkill men grym ändå! |
|
| Fyfan va snygg färg!!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.