|
|
|
|---|---|
|
Alltså de sitter hård som fna.. jag har inte ens lycka få bort nackstöd bak. Blir alltså tokig snart och skiter i den hela... Jag vill alltså byta bakhögtalare i hatthylan som låter illa... Är nackstöd skruvad på någon sett??? eller är det bara att rycka ut de??? Jag har inte kunna sett till min batteri. sitter också dynan skruvad på någon sett....??? har M sportstolar med delat baksättet.... M.V.H MAuricio | |
|
Jag har oxå m baksäte, som jag rev ur när jag böt stötdämpare. Har för mig att nackstöden går att rycka rakt upp, sen så har jag för mig att ryggstödet var fast hakat här och där men är inte säker(har plockat ur för många baksäten i olika bilar för att jag ska kunna minnas exakt) |
|
|
Nedanstående gäller säten utan lådan i mitten. Bör vara tämligen lika för din bil. Ta bort sittdynan/-orna först. Nackstöden tas ur rakt upp. Sedan skall plasthållarna till dem lossas och tas ur. Ryggstödet sitter med 4 plastmuttrar nedtill, 2 i skidlucköppningen och 1 på varje yttersida. Sedan lyfts ryggstödet rakt upp då det sitter ihakat. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.