AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
4.389

Nu Finns Den På Bild E61 touring

Sida 3 av 3
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
Äntligen har BMW (E60) fått lite karaktär, 5-serien har alltid varit en bra bil, men haft ett anonymt utseende. När man ser den i profil, så ser den ut som en påbyggd Porsche, nån som tänkt på de'?
/Anders
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
perkka:
OK att SAAB 9-5 Touring;-) är snyggare, men f.ö så vinner BMW på allt. Eller?
/Anders
Visa användare
232
griegertz
BMW 525 M touring-05
hade tänkt mig att byta till en 330 touring, men denna får mig att tänka om....

Jäkligt snygg!!
St
57
Stewen
535i -88
Själv tycker jag att gamla modellen är snyggare.
Det är för mycket japan över den nya.
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Tycker snarare att det är för mycket BMW över Japan jag... Såg ju nya Honda Accent eller vad den nu heter såg ut som en snik kopia av nya E60....... behöver man säga nå mera?

__
Länk
Xt
2.169
Xtracrispy
Bmw 745 Li 03
Körde till luleå igår, norrifrån på E4:an och jag tror jag mötte två st e60 touring faktiskt, de var maskerade, samt att det också var en maskerad mercedes kombi med!

Kanske skulle testa dem i kylan här uppe ;) ca -30grader, sköönt!
Länk

Tycker den ser bra ut.
V12 LeMans
När jag köpte tyska AutoMotorundSport med bl a nya 5 serie Touring på omslaget för nån vecka sen , tänkte jag, den är snyggare än sedan-modellen.

Och om jag fick välja skulle jag hellre köra en manuell 545 Touring än en 645 .

ah
476
ahlstedt
540iAT-99
Vill haaaaa...
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
V12 Lemans: Ja för jag tycker ju nästan E61:an är snäppet snyggare än 6-serien.. men å andra sidan så är det väl lite mera som spelar in.. en 6-serie har man ju heller inte så mkt praktisk användning av heller! och lägger dom ner V10:an i E61 med så det väl en försäljning succé =D

__
Länk
V12 LeMans
theprophet :

M-modellerna av 5- och 6-serien lär väl bli något i "hästväg" , och skulle vilja se ett test mellan M5/M6 och Alpinas kommande(mina spekulationer) versioner av 5- och 6-seriebilarna med kompressormatade V8-motorer.

goodi goodi

Vi får väl hoppas på en M5 touring e61
Visa användare
278
blaikarn
528ia M touring-97
blir den ochså rymligare så finns det en risk att det börja vimla av dom med Taxiskyltar synd för man vill ju inte förknippas med Taxibil
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
V12 Lemans: O ja.. jag väntar med stor förväntan på M5 speciellt men även M6 så klart! E61 M5, om den nu kommer, kommer bli min nästa dröm bil iaf! och det dröjer väl i sinna fall inte så länge innnan man kan börja spekulera på en beggagnad sån =)
Och så klart Alpina är ju aldrig att förkasta! Skla bli mycket intresant och se vad de ådstakommer på E61! Jo Kompressor låter inte alls dumt! Ej heller då man gasar =D

Hur som helst så verkar det vara intresanta BMW år här framöver! väntar även spänt på att se om det blir nån M2 =)

__
Länk
//
1.681
///Mackan
Bmw 530d F11 Xdrive Msport
Bmw 330 touring -02
Bmw E30 2.7 sugis -89
Najs=)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.