AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
752

Utrustningsförkaring på E60 sedanen

Crippe II
Vad menas med (Klimatautomatik med utökad funktion).

mvh Crippe II
Gemini__
Vet inte riktigt svaret. Kanske kan vara ngt i stil med 4-zons klimatanläggning el. likn.(?) Alltså individuellt för fyra platser i bilen ställa in önskärd temperatur. Men som sagt en ren gissning, beställde du din bil med detta(utökad funktion)?

Mvh:
Thomas

Länk
Crippe II:

Klimatautomatik med utökad funktion, inkl separata temperaturzoner även för baksätet, automatisk recirkulation (AUC), solsensor, imsensor, restvärmefunktion, tempererat förvaringsfack i mittkonsol, färddator med utökade funktioner
Cl
90
ClaesSjöberg
520dA -13 (+ K1600GT -14)
Den mindre klimatorn klarar inte av att sköta luftflödet automatiskt. Du får alltså vrida på fläktreglaget själv. Temp och fördelning sköts däremot automatiskt.
Crippe II
Svar till Gemini! du får ursäkta om svaret inte kom på en gång, för jag la in denna fråga för länge sedan och jag ser att den finns som inlaggd idag. Kan det vara något fel eller är det jag som har felat vid min innläggning. Ja ja vem vet?! Svaret på din fråga är att jag inte kunnat bestämma utrustning slutgiltigt pga att touringen inte börjat tillvekats än. Men det låter som ett option. Men jag undrar vad färddator med utökade funktioner innebär, någon som vet?

mvh Crippe II
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.