|
|
|
|---|---|
|
Någon som sett till min bil ? Bilen är en svart Bmw 320 cab från 1996 med beige skinn inredning. Bilen är tysk skyltad börjar med bokstäverna GER...... Bilen har setts i Sthlm området. Den som kommer med tips om vart bilen står kommer att bli belönad.... Mvh Petri | |
haimaul |
Jag har faktiskt sett en svart 3-serie-cab med, tror jag, tyska skyltar. På Södermalm (korsningen Östgötagatan-Katarina Bangata) men det var nog en eller två veckor sen. Tror att den stod där flera dagar. Har för mig att den hade nån sorts träratt? Europeiska bilar är kultur, allt annat är transportmedel. |
|
Säkert min bil ! Den har setts fler talet tillfällen i sthlms trakten... Han försöker sälja den så fort han bara kan. Så om någon ser eller vet ngt om bilen maila eller ring 0708-113665 Mvh Petri. |
|
|
Hann de sno bilen innan regbes? Fanken vad jobbigt. Utan försäkring alltså.. De(oreggade) är ju stöldbegärliga eftersom många köpare är ovetande om vilka regler som gäller ang. fahrzeugbrief reg bes o dylikt. Om du har FZB kvar så kan de ju aldrig regga in bilen här i Sverige, det kommer ju uppdagas då vem som har den. Så för din skull så hoppas jag att ngt stackars pucko köper bilen och åker till SBP och försöker besiktiga den. |
|
|
Sätt ut en oseriös köpesannons. Typ BMw XXXX köpes oavsett skick o mil, gärna reservdelsbil etc, ge intryck av att du vill åt en "stulen" etc.. Åk o till men medtag basebollträ...ifall... Svara även på anonnser med en dylik bil.... A |
|
haimaul |
Jag håller koll och ringer om jag ser den! Why pamper life's complexities//When the leather runs smooth on the passenger's seat |
|
Det är så att han som har bilen lånade pengar utav mig och satte bilen i pant ! så idag står jag med ett pantbrev på bilen = bilen är idag min på papper.... Jag kan varken hitta honom eller bilen. Men har hört att han försöker sälja bilen och blåsa mig en än en gång. |
|
| Ska nog testa att annonsera ett gäng köpes annonser =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.