|
|
|
|---|---|
Dunlopracer |
har fått tag på 4st 295/50-15 "cheaters"som jag tänkte andvända på gatan nästa år och på strippen någon som vet om de går på M3 från 94? tänkte köra dom med breddade 15" från orginal E36an Nos liten blå flaska löser oftast stora problem |
|
Vad jag vet så ska det inte gå. Är stora problem att hitta 16" som går över bromsarna tydligen. "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
|
Varför så breda fram? Kan ju knappast vara till nån fördel på strippen iallafall:) Har hört att det ska finnas en speciell fälg från BMW som ska passa. Beror väl mycket på fälgbanans djup. Hade ett par 17" från azev på min förra M5 och fram var det ca 4mm mellan fälgen och oket. Så beror mycket på fälgen... |
|
|
ska du ha dem på strippen så räcker det väl med bakaxeln, och där går de på....ser idiotiskt ut och är olagligt, men det är å andra sidan streetrace med :) ***BMW ägare är nutidens arrendebönder i försäkringsbolagens feodalsamhälle*** |
|
Dunlopracer |
bayer:de ska dock enbart sitta bak :) (ska gå att svänga ochså) alpinaB8: tack ska prova idag :) Nos liten blå flaska löser oftast stora problem |
|
Gissade det, blev bara förvirrad av antalet (4st):) Men bak går dom nog på. |
|
Dunlopracer |
har prov monterat idag på dan passa!!! :) bygger dock lite utanför. hehe kommer att gå fort nästa år.ser kul ut ochså 18"hartge fram 15"bak med epabredd på sulorna streetrace? onej konstapeln har ej hörtalas om va e de? ;) Nos liten blå flaska löser oftast stora problem |
|
Aha jag fattade oxo som att du skulle ha 15" runtom :) "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.