|
|
|
|---|---|
|
har några frågor angående shadowline och e-34... är det meckigt att byta till dom svarta listerna?? vad är det som ska vara krom och inte från fabrik?? har bara runt rutorna nu...läste nåt innlägg om att det skulle vara krom nån mer stans?? vart får jag tag i svarta lister till min bil??..jovisst..skroten men finns det att köpa nytt??..och iasf ungefär hur mycket kostar det?? Frazze Lev fort, dö ung och bli ett vackert lik!!!! | |
|
Jag hade inte shadowline... Länk och som du ser så har jag bara lister runt rutorna... 4Cyl. - Inte för att man vill, utan för att man måste! |
|
|
jag har precis samma lister som du har....men nu är det ju så att jag tycker att det är rackarns snyggt med svarta lister så mektips och innköpstips mottages mer än gärna... Frazze Lev fort, dö ung och bli ett vackert lik!!!! |
|
|
Om ni ska köpa ett nytt shadowline paket kommer ni få punga ut en heeel del kan jag lova er! Om ni inte vill göra det så ta och gör det själv, seriöst. Lägg ner mkt tid på att putsa, grundfärg, färg, med MÅNGA lager.. Det värsta är om man inte får rätt grejer och inte gör det seriöst så släpper det, vilket det kan göra iaf med. |
|
| Jag skulle inhandla nya lister runt framrutan när jag bytte den och det är svarta orginallister. BMW skulle ha 1500:-!!!!! bara för de två bågarna, inte klokt tycker jag med tankte på att jag samtidigt tänkte beställa ny armatur för torkarna komplett. För den så skulle dom ha 2200:-, så två smala sketna lister=1500 blås!!! Torkararmatur=2200 pix. Fattar inte vad det är för idiot på BMW som bestämmer priserna.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.