|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| Detdär var vackert! Hade utan några som helst problem kunnat byta bruksbilen mot en sådan om den inte hade varit så förbannat dyr. | |
|
Den var ju görsnygg! Cykeln på taket menar jag nu... En fulare skapelse får man nästan leta efter. Det är som att se en oidentifierbar bil på styltor. Den ser ut att kunna vara en hyvel, men sitter istället 20 cm högt upp i luften. Lite av att sminka en gris här tycker jag... Saverman: Jag tror faktiskt cykeln är rätt bra. Nere på Niederlassung München har de en riktigt fet hoj stående. (Tror det var en sådan som var på taket). |
|
|
Saverman Cykeln är testad i ett nummer av tidningen Velo,Hyfsad för lättare motion ingen cykel som jag skulle lägga pengar på. ------ Mvh Nisse Länk |
|
| Bayern München: Nä, det skulle inte jag heller. Inte på någon cykel alls för den delen. Men den är ju snygg i samband med reklamerna! =) | |
|
Gillar både bilen och cykeln... (Cykeln kostar närmare 30.000 för den delen) |
|
|
Just det!!billigt junk men som sagt som motionscykel så kan den duga,komponet valet är inte speciellt hightech. ------ Mvh Nisse Länk |
|
| Tycker X3:an påminner om Suzuki Jimny...och det är ingen rolig jämförelse:-)))))) | |
dunstan |
Ar det verkligen BMW orginal sportpaket? Den ar ju nedlackad! Snyggt! X3 ar snygg och packar battre an X5. Sa det ar en mycket intressant bil. Men det finns ett problem. Priset ar i princip samma som for X5!!! Ja ja det skiljer nagra tiotusingar. Men knappast sa manga att det kanns ratt. Av den anledningen lutar det at X5 som det vettigare alternativet. Jag hade nog sett en skillnad pa 40-50 tusen mellan X3 och X5... Man betalar inte hur mycket som helst for nyhetens behag. Och snalla jamfor inte BMW med Koreanskt skrap och VW!!! Tack! Finns inga likheter tycker jag! |
|
Delade meningar kring x3 ser jag... Dem som inte har sett den i verkligheten tycker jag har missat något, det är verkligen skillnad mellan bild och verklighet! Själv så gillar jag den! Sportpaketet var riktigt shysst om man byter ut bakkofångaren mot en orginal nerlackad variant tycker jag den blir absolut perfekt! Mvh/ Oskar |
|
|
Jag har sett den i verkligheten, och den är om möjligt ännu fulare då. Definitivt ingen bil jag skulle gå och köpa. Rent designmässigt är X5 mer lyckad i så fall, men biltypen är hemsk... Behöver jag en fyrhjulsdriven BMW går jag och köper en 330xi istället. (om jag hade råd...) Dessutom fick X3 bister kritik för sina vinteregenskaper i senaste AMS... "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| Men sören, "vintertestet" bestod i hur rolig bilarna var i %, att sedan x3 inte gick att ställa upp i sladd som en porsche, och förlorade på det, tycker jag inte är avgörande för hur bra vinterbil det är. | |
|
Jag tycker redan att Bangles design inte bara är ful utan även hopplöst tråkig. Vad är snyggt och spännande med de nya modellerna? Jag misstänker dock att BMW kommer inse att det är svårt för ett premiummärke att sälja fula bilar och därefter skärpa sig. Hyundai kan sälja fula bilar. Köpare av Hyundai bryr sig inte. Det gör däremot eventuella BMW-köpare. Nu när Mercedes är i högform designmässigt kommer det bli tufft för BMW. |
|
|
Den har nått som ingen annan BMW är X5 undantaget. Den är rymlig... Luktar lite bakåtsträvare bland vissa. Vill ni bara ha faceliftade versioner av redan existerande bilar? |
|
|
Det är sant, Stefan, men tydligen har BMW gjort en tankevurpa med den nya fyrhjulsdrivningen. Jag kommer inte ihåg exakt, men skulle inte fördelningen av kraften ändra sig när man fick understyrning i en kurva så att den blev mer överstyrd? Resultatet blev bara ännu mera understyrning... "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
bjoerck Här har du det senaste från Bangle:Länk |
|
| ja måste säga att ja gillar honom...vem hade klarat av att fortsätta designa fast man är hatad av alla....sen har han bra tålamod du verkar alla gilla honom | |
|
bjoerck: Din teori om Bangle hade funkat om det inte var så att nya 5an säljer som smör i solsken och "över förväntan". Och då har man inte så låga krav, eftersom den ersätter "världens bästa bil". Sen om Mercedes är i högform eller ej går att diskutera (dålig finish, problem med rost och kvalité). Med nya 1an, nya 5an och så mår BMW bättre än någonsin skulle jag tro. |
|
|
acey: Jag skrev att Mercedes är i högform designmässigt. Rostproblem och dålig finish är problem som inte bara Mercedes har bekymmer med utan även en känd premiumbilstillverkare från München. Säljer verkligen nya 5:an "som smör"? Det enda jag vet är att försäljningen procentuellt har stigit. Kvantiteterna relativt den gamla femman har jag inte en aning om. Säljer den bättre än gammelfemman? |
|
|
Jag fattar det inte. Sportpaket till en citytraktor? Vad blir nästa steg, ett väghållningskit? Jag blir så trött. Den ena citytraktorn fulare än den andra. Väntar med spänning på citytraktorer från all världens tillverkare. Alla har inte någon citytraktor på programmet. Vad kan vi förvänta oss från Ferarri. Aston Martin, Rolls Royce o.s.v.? Riktiga män kör sedan. |
|
|
Jag såg X3:an i verkligheten för nåra veckor sen, måste säga att snacket om att hur snygga Bangles bilar är i verkligheten jämfört med på bild bara har hållt på sjuserien som har en massa intressanta vinklar som bara upptäcks i verkligheten och är riktigt vacker. Min åsikt är däremot att teorin inte stämmer in på 5:an och X3:an. Instämmer med åsikten att X3 är ett misslyckande designmässigt. Mvh Leo |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.