AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

X-Serien
4.485

Grymt snygg X3 - med sportpaket

Sida 1 av 3
Zafiro
Är ett stort lyft jämfört med vanliga X3.

Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
ja ja... ok.. Men hur man än vänder och vrider på det så är ändå bilen as ful...
Jo
1.066
Jonsson
328iC -96
Är på din sida deejaywasp

Min bil: Länk
Zafiro
Brukar låta så när man är konservativ
Cartén
Ja en 318 E30 är ju mycket mycket snyggare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Agge
Inte lika snygg som X5:an, men den är väldigt fin iaf.

Mvh
//Agge

Ma
1.746
Magnus M
i4 M50 2023
M1000XR 2024
Har lite problem med kickupen på bkre sidorutan men annar är den rätt OK. Väntar med hårda ord tills jag sett den i verkligheten.

----
Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047
----
Skulle passa fint på min garageinfart.

----
Länk
Deliq
Tycker den ser riktigt bra ut, skulle inte skämmas att köra omkring i en...
Betydligt snyggare än standardvarianten.

M V H Deliq

"Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket"
Såå fet!!!!

Förvisso tycker jag att den är läcker redan som standard, men detta kit var verkligen pricken över i. Jag tippar att X3 blir en jättesuccé, den har redan hyllats av de flesta motortidningar som provkört den, för sina finfina köregenskaper och intelligenta fyrhjulsdrivning!

Mvh,
Kalle
_____

Länk
Jag behöver mer tid....mycket tid känns det som. Har precis börjat gilla E60.

///Egget
Länk
Utan njurar och de andra små BMW attributen hade den kunnat passera som VW Touaregs mindre syskon i mina ögon och den lilla sidorutan bak erinrar om toppenkärran Hyundai Matrix, eller?
Vet inte om jag håller med om att den är så nydanande i designen, utan den känns ungefär som väntat, e60 och e65 var större steg från det väntade? Men men, ska bli kul att se den i verkligheten som sagt.

/T
kolla bakifrån det ser ut som en m3front dem satt bak iställef för fram....ja tycker bilen e ganska snygg men lamperna fram är alldelles för fyrkantiga o fula....hade man ändrat dem hade den kanske varit mkt snyggare
Sp
507
Speddy
730i V8 -92
Hyundai Matrix, precis den känslan jag också fick...

Känns som hjulhusen blev för små...men det tycker jag även att de är på de E60/65 och Z4....trots väl tilltagna dimensioner

Men jag försöker vänja mej men är väll lite konservativ...
men kolla på x3 längst bak...kolla hur rakt upp den går...bmw tourings brukar vara lite ludade längst bak om ni förstår va ja menar...
mafia_shq
den va skitsnygg , verkligen!
wa
2.348
wadel
E39 520i 1998
E38 728ia 1998
E36 316i 1993
Jag tycker det är ganska oviktig om den av bmw entusiaster anses vara ful eller snygg , det viktiga är att den säljer ?

Sån här design är "inne" nu och det är det den stora grå massan köper , bmw gör mycket nogranna marknadsanalyser och jag tror man skall sluta se bmw som ett entusiastmärke med "egen" design , den tiden är för länge sedan förbi och det som gäller är vinst - skitsamma om inte de sanna entusiasterna gillar designen - vi är i minoritet och oviktiga för vinsten.

Och varför måste man ha en snygg bil , kan man inte bara köpa en bil för att visa grannarna att man har råd ? :-) många verkar iaf. göra så.

fö. tycker jag det ser löjligt ut med lågprofildäck på en bil med terrängegenskaper ? fan har ju mindre profil än en ferrari för några år sedan.....
Efter en hård provkörning i helgen så kan jag väl hålla med om att den inte är alltför vacker men om du i dessa dagar vill ha en vacker BMW så får du köpa begagnat...
Störde mig på att det var omöjligt att ta sig ur bilen utan att skita ner byxorna. Annars var den kanon att köra och rymlig som ingen annan BMW... X5 då möjligen...
Den ser inte harmonisk ut för smal och högbyggd gillar inte heller dom bulliga skärmarna över bakhjulen.

Jag tror nog att jag köper den efter den 330 jag köper i sommar.
Bakom ratten så ser man inte den mindre snygga karossen...
Tycker X3 är helt ok! Blir säkert en succé!

Lite off-topic: Vad tror ni om cykeln? Kan BMW göra sånna? =)
Som alla nya BMW efter e46 så är dom inte speciellt snygga på bild, men i verkligheten är de skitsnygga!
Gillar X3:an utan sportpaket också..

Det är alltid gratis ost i råttfällan...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.