|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Länk Kolla in detta bygge.... 30 000 dollar har det kostat... byggt av fast and the furios kille som byggt Supran i 1 och Skylinen i 2. Man kan ju säga vad man vill... men det är ett jäkla bygge. | |
|
Skulle då inte tacka nej, riktigt snyggt. Men så är ju grunden de bygger på bland det vackraste också. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
| kvälvningar.. :) | |
|
Ja.... smaken är ju som baken... men jag måste hålla med om att det är ju ett jäkla bygge... Länk kolla in denna sidan för mer om kille som byggt bilen. |
|
|
Ful och plastig, men ett jäkla bygge som sagt! /Manray/ |
|
|
Han gillar helt klart den blåa färgen! Fin färg och fälgar! Resten .... tummen ner! Mvh Abbe Länk |
|
|
In med den under "varför måste dom", fy...... /J |
|
|
Måste säga att bilen blev snygg. Först kräktes jag nästan men sen kikade jag lite mer och F*N den är ju snygg! Fram för allt så har den 2F2F-stuket. Inte för att jag är vän av stora AL-vingar men på denna saknas det nästan en. Lite kladd på sidan också och sen passar den in i filmen. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Blir lite FÖR mycket tycker jag.. Snygg färg dock! "Livet är billigt, det är extrautrustningen som kostar.." |
|
|
Kul med en GTR-kopia! Däremot kunde de gått hela vägen och lackat den med en riktig tävlingsbil som förebild och satt på lite mer passande hjul. De här hjulen skulle ju kunna sitta på vilken E46 som helst. De skulle rotat fram riktiga GTR-hjul med lite bredare spårvidd o allt. Jens |
|
|
Men HRE gör jäkligt snygga fälgar. |
|
|
Inget ont om HRE, lite mycket krom ibland men på det hela taget väldigt fina fälgar. Det jag menade var att jag personligen tycker GTR-stuket skulle passat bättre tillsammans med mer rejsiga fälgar. Med mer rejsiga menar jag mindra blanka och mer lika GTR-fälgarna. Sen sitter hjulen lite för långt innanför skärmkanterna för det riktiga GTR-stuket. Jens |
|
|
Jag tycker att bilen är lite hög också.... man skulle sänka den så däckena kommer upp i skärmarna.... |
|
|
Helt rätt S 328 R. Ett jäkla bygge. Synd bara att killen inte har ett estetiskt öga.... Alla fast and the furious bilar är fula, utom "Detroit-järnet" i första filmen. Att förstöra en bil så grymt, får en att fälla tårar, men jänkarna tycker säkert om den. De håller ju ännu på med filosofin: Mer är alltid bättre:) Helt klart ett fall för "varför måste dom" |
|
|
bayerischemotor; Jag håller med dig om TFATF-bilarna, de är hemska! Detta är däremot något helt annat i mina ögon. Ett försök att bygga en kopia på en av de brutalaste bilarna som finns idag, i mina ögon. Om de bara gjort den lite mer lik originalet: Länk Jens |
|
|
Länken måste tydligen "klistras" in i ett nytt browser-fönster för att fungera... Jens |
|
|
Originalet är ju verkligen snyggt..... |
|
|
S 328 R; Lät lite ironiskt, det där :) Gillar du inte GTR:en? Jens |
|
|
Det var inte ironiskt... jag tycker den är snygg... jag tycker att till och med den vingen passar på den bilen..... |
|
|
Ok :) Ja, vingen passar verkligen tillsammans med GTR:ens råa stuk. Om man ändå fick sätta sig bakom ratten på en sån en dag... Jens |
|
|
Ja... det hade ju varit skapligt nice... jag hoppas att V8 kommer i nästa M3... men det är väl inte omöjligt eftersom det kommer en V10 i M5. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.