AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
2.511

Är 149000:- rimligt för en 528 -96 ?

Sida 2 av 2
Måsen
Håller med om att det kan bli tröttsamt med alla dessa "fullutrustade" bilar. Det brukar stupa på 1:a frågan när man frågar något om utrustningen på bilen, man får ta det med en nypa salt.
Jag har läst annonser i 6 månader nu och har slutat förvåna mig.

Själv är jag nöjd med de sakerna som satt i denna, men framförallt stämde skicket med beskrivningen jag fick innan (jag åkte dock 70 mil). Det uppskattas.
Ska bli skönt att slippa leta ett tag nu (inte minst för tanten som höll på att bli tokig på mig :-)
Ka
5.697
Kane
Audi A6 Allroad 55 TFSI 340hk
Håller med dig. Man kommer aldrig hitta en bil som är i det skick och har den utrustning (dvs all) man önskar. Och skall man kompromissa så är givetvis skicket viktigare än utrustningslistan.
Man kan ju undra om det finns någon "fullutrustad" BMW.Men helt klart Måsen din hade mycket utrustning.lite utanför ämnet är det någon som vet om det finns någon liknande sait som denna ang.Chevrolet på svenska.skulle vilja ha lite värderings frågor på min S-10 blazer-95 fullutr. 1 ägare.

----
Länk
BM: Jänkejärn torde vara Hassos avdelning men han tror blint på "the blue oval" kan det vara mina initialer som väcker hans ointresse av General Motors produkter?? *S*

Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.