|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Måsen |
Bilen står på en importfirma 9800mil, multiratt, mörkgrönmet, skinnklädsel (grå), tv/navi, gsm telefon, alufälgar, stereo, elhissar Det är vad som står i annonsen. Jag pratade med säljaren som säger att den är "fullutrustad" (men det är ju snart alla med elhissar) Mätarställningen är inte ferifierad. Jag frågade inte så mycket mer. Vet ej om det är elstolar, lucka, el-gardin, mm. Vad jag kan se på bild så har den iaf inte pdc, sportstolar, fälgarna är förmodligen 16". En fråga också, har alla 528:or med tv/navi cd-växlare? |
|
Det är för dyrt dyrt. 95-115 är mer rimligt, om mätarställningen kan verifieras. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Tja...om den är fin och är servad regelbundet så tycker jag väll att det inte är så farligt dyrt dock bör du kunna pruta lite på priset.... /Ricke |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det priset skull tom jag fundera på att sälja till :)) ///MVH Hasso Länk |
|
Själv skulle jag vara mycket skeptisk till den mätarställningen. har du 149KSEK att handla importerad bil för kolla på se.mobile.de och få markant mer för pengarna anser jag. Tror att den ligger runt 100KSEK som Kalle antyder. /Simon |
|
|
Tycker också det är på tok för dyrt, max 120 k för en sådan bil och då ska den vara riktigt fin. Mvh Jens BMW CS # 5080 |
|
Måsen |
Det är fan att jag inte såg den här igår Länk , den är bergis såld när jag har varit på banken. Har aldrig sett en så välutrustad 528 tidigare... |
|
Saftigt överpris på -96an max 120 Och nej troligen CD växlare men inte säkert ( men enkel cd i skuffen för navin eller nån som har och vet bättre än jag??) Den röda är mera rätt i pris men det finns gott om E39T för ca 150 om man har lite tålamod ok prutar friskt och kan skilja vraken från pärlorna....... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
max 120' tycker jag, OM mätaren stämmer. //Marin |
|
|
Måsen: för info så kan jag nämna att bilen på Blocket ju är fotad på min "gamla" gata!! Kirsebergsgatan i Malmö - taget mittemot bilfirman Bilshopen faktiskt... |
|
|
märkligt sammanträffandde att salu bilen är fotad just där då........ Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
Måsen |
Jag hann :-) |
|
Grattis till en fin bil och får man fråga ,för framtida värderingars skull, pris?? Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
Måsen |
- Gasar-Magnus BMW 528iA Touring –99 9450 mil Steptronic Siennaröd Tonade rutor Rails Xenon Fabriksänkt 17” BMW fälg med 235/45-17 Tv/navi Integrerad telefon M-ratt (elstyrd multiratt) Klima El –hissar –speglar Fjärrlås Farthållare Elstyrda stolar (med minne) Taklucka (glas elstyrd) Ir belysning (cupén) Stereo Skinn (svart) Integrerade barnstolar Rollo Lastsläde Textilmattor Pdc (backsensorer) Rdc (däcktryckskontroll) Asc (antispinn) Brandsläckare (BMW org) + annan utrustning som tex softclose baklucka, mugghållare, ficklampa mm mycket kanske är standard, jag har dålig koll på det. Full servicebok och historik. Importerad och nybesiktigad. 159 000:- hoppas jag inte gjorde bort mig för mycket… |
|
Låter fint med mycket lull lull ( fast lastsläde är skit tro mig jag har en själv..) och ett anständigt pris ( kanske gått att pruta ner 10 med lite tålamod/chansning) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Måsen: Det är diskriminerande mot Gasar-Magnus att räkna upp så mycket utrustning och han är jättestolt över sin lastsläde för det är nästan den enda utrustning han har :))) ///MVH Hasso Länk |
Måsen |
OK Jag tänkte, sätter jag bara ut priset så kommer det garanterat undras om utrustningen för att avgöra om priset var ok. Det var inget illa menat :-) Det värsta med bilen just nu är att tanten tog den till jobbet ikväll, annars känns det helt ok, en underbar bil är det... Jag har dock massor med frågor ang bilen/utrustningen/funktioner, så jag kör nog "sök inlägg hela kvällen" |
|
Hasso: numera kan jag ju även avnjuta en CD då och då så snart kan jag sälja min bil som fullutrustad....( men det faktum att en 97 alltid är nyare än en 96 han man inte göra något åt....*S*) Sen var jag föresten i tyskland i förra onsdagen och lastade bilen full med öl och vin... (Läs:erkänner att nivå regering kunde varit bra.....) Måsen: Hasso är bara grinig för att han inte får vara med i Touringklubben (www.touringklubben.com) så därför måste han ju hacka på mig..*S* Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Måsen Jag tror inte att det var så illa menat, jag mistänker att hasso och magnus känner varandra,därav det ironiska inlägget från hasso. ---- Länk |
|
|
OOPS.Magnus hant redan förklara.typiskt jag är alltid 2:a. ---- Länk |
|
| Måsen: "Absolut fullutrustad plus lite till..." Var är dubbelglas, DSC, mm., i listan på din nya bil....;) ? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.