|
|
|
|---|---|
|
Ja, som rubriken lyder. Skriv allt ni vet om Stureson bil AB, både positivt och negativt om denna firma? mvh jaken | |
| Deras hemsida: Länk | |
|
Har ingen aning om företaget, verkar hursomhelst som att de inte lagt hela budgeten på att skaffa en ordentligt url... /Simon |
|
haimaul |
Och inte så stora summor på korrekturläsning heller. Europeiska bilar är kultur, allt annat är transportmedel. |
|
Priserna kan minst sagt beskrivas som oblyga...ger de sjukt bra betalt för inbytet kan det kanske vara idé iofs... /Simon |
|
| simon_en: Håller med, priserna är höga, och om man kollar på hemsidan så är den av billigaste variant. Men dom kan ju vara seriösa för det. Börjar tröttna på alla skojare nu... | |
|
jaken, priserna är enligt mitt menande helt sanslösa MB 320CE från 94:a 158KSEK.... kolla gärna vad motsvarande kostar i tyskland!!! 60-70 KSEK!!! Själv förstår jag inte hur de kan sälja något alls med de priserna...kanske ger de superbra inbytespriser iofs. Faktorn att det är i Umeå kanske inte ska underskattas heller, begbilar är markant dyrare norröver. /Simon |
|
|
av mina erfarenheter så är dom mkt bra att göra med. avråder t.o.m från bilar som har många defekter enligt M-testet. även om dom låter en mek fixa det som har med säkerhet osv att göra. rekommenderar en att köpa en bil helst utan defekter. bilarna deras är inga importlik utan bilar i bättre standard som man inte kan bli missnöjd på. serviceböcker och kvitton finns till alla de bilar dom tar in, man får även ta del av alla M-tester (stora) att ögna igenom på bilarna som står i deras bilhall. det enda man kan bli missnöjd på är priset på bilarna. och precis som simon säger så är bilarna dyrare ju längre norrut man kommer eftersom att det inte finns lika många importlik här uppe än där nere i fjollträsk =DDD osv... "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
|
Patrik Nilsson, tror inte att det har att göra med mängden "importlik", tror mer på att det är närmare till tyskland här nere och därmed enklare att själv importera, samt att det finns många fler bilar som omsätts. 158KSEK för en 320CE som importerats som beg utan SCHiin...ja jag saknar iallafall ord, jag trodde att det var en prislista från 1999 jag såg...det är nästan 2004 när detta skrivs. /Simon |
|
|
deras aktuella lista hos bytbil: Länk sen må jag hålla med om att deras bilar är dyra "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
|
320CE:n kostar fortfarande 158KSEK.... /Simon |
|
| hehe, ja 320 ce'n dom har blir nog svår att kränga för det priset... | |
|
t.o.m farsan har problem med att få iväg sin fräscha nästan fullmatade 230ce 88 för femti papp (SCHiin o outomaat +lite till, ej ac dock) (powercrew: detta är ingen annonsering, bara ett exempel) "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.