|
|
|
|---|---|
|
Ja, jag vill montera det. (inga predikningar tack) =P Finns det någon här som har detta? Jag vill inte beställa bara glasen för att sedan sitta hemma o pyssla o forma me det för det har jag inte tid med. Så jag undrar ifall någon här vet vart man kan få tag på färdiga satser el att firman som säljer monterar det åt mig. Ifall det är så nu inte finns någon firma för detta så kanske nån vänlig själ här kan hjälpa mig mot en liten slant såklart?=) Föressten vad kostar sånt här? Ny bild 19 Nov- Länk | |
|
Soki: kolla mailen // Lazze Länk |
|
|
Hej, yes d har jag. Verkar inte som d finns någonhär som vet detta.=/ Ny bild 19 Nov- Länk |
|
|
Japp, Jag har monterat det. Länk Fixade själv efter att ha läst igenom forumet om "angel eyes" på styling forumet. LED funkar bara bra då det är mörkt ute. Annars måste det vara halogenlampor liknande dessa: Länk Finns firma i UK som säljer dessa satser också. Länk Du måste däremot skruva dit det själv om du inte hittar någon som gör det åt dig. Inte speciellt svårt. // Pedahl |
|
|
Hej, Jag är oxå mkt intresserad av att göra detta, är det umnitza.com som gäller? Mvh Daniel.g |
|
|
Oj det var ju billigt med tanke på det "ansiktslyftet" man får Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
Soki: Hur har det gått, har du fått tag i ngn bra leverantör av detta? Jag är som sagt mkt intresserad av detta och vill ha ngt som är lätt att montera utan att förstöra lycktorna fullständigt och ju närmare de finns att köpa desto bättre. Mvh Daniel.g |
|
|
Daniel.g: Det går inget vidare faktiskt. Ser ut som man måste fixa allt själv för att få ner kostnaderna o så händig är jag inte tyvärr. =P Bilbytartankar så jag har mer el mindre lagt ner demoneyes pga. priset. Ny bild 19 Nov- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.