|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Har sett den nya M5 också, men M3 som jag såg var fan mycket mycket snyggare, silverfärgad också *mumma* njuter fortfarande... :))) Tror inte att det rullar så många nya M3 i den här stan eller så är jag bara blind :/ |
|
|
"Kan det bli vår snart....1 månad & redan sjuk över att inte få lyssna på 6:a.... :-((" Det beror ju på hur snabb man är på att ställa av....Men idag kom första snön så nu MÅSTE jag nog ställa av.....=( Men i mars åker den fram igen!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
Acer, om du är från E-tuna, Vet jag vem du är då??? Vart jobbar du som svetsare?? Jag kommer från etuna, jobbar där och min bil syns där rätt ofta (estorilblå)... Sorry Guys - Off topic..... |
|
|
Vet inte om ni sett en av Latin Kings senaste m-videos. I den figurerar en silvrig E46 M3'a. Kanske någon från forumet som varit moviestar, lagt lite rökringar och fått några minuter i rampljuset :) Att låten sen handlar om kriminalitet, och gangsterliv är ju en annan femma. Hoppas det inte svärtar ner BMWs namn... (Videon är inspelad i förorten någonstans, troligen Fittja) Bilen gör sig bra iaf... |
|
|
ufo: Jo, 996:an är vardagsbil nu. Matkassar och sånt ;) 4-hjulsdrift är bra att ha ... Jo, kolla riktigt noga att den ser ut att må bra ... en rapport vore jag glad för ;) Hoppas att jag snart får min bakspoiler. Senaste leverans blev ju pajad under transporten. Kommer den idag ska jag också ta en sväng upp till Jarl på lördag för att lufta dubbelturbo:sarna. |
|
|
CBM3C: Schysst "shoppingbil"...har du förresten ngn bild på den? Nu har jag varit hos Jarls för första gg. Verkar vara trevliga människor. Gjorde bara bromsvätskebyte idag. Kommer nog att fortsätta serva hos dem. Din blåa pärla ser ut att må bra. Vad mkt utrustning du har på den! I baksätet låg en långsmal kartong från MST Wiesmann, kan det vara din nya bakspoiler? I vindrutan strax under backspegelsfästet satt en liten orange lapp med ett nummer på, vad är det för ngt (nyfiken i en strut)? |
|
|
Beppo: Jobbar på Ahan, Volvos gamla svetsverkstad, vi svetsar volvolastare. Tror jag sett din roadster en gång! Vart jobbar du här i stan? |
|
|
Tack för en lägesrapport ... nej, det är inte så mycket utrustning som saknas om man säger så. Infällbara backspeglar och trådlös lur men jag gillar den med en vanlig Motorolatelefon bättre - mer funktion med en telefon man kan ta med sig. Det som ligger i baksätet är den trasiga spoilern :( Den "lappen" är passerdekalen in hos BMW Motorsport antagligen deaktiverad men den kanske fortfarande funkar ;) |
|
|
Starre: Har kollat lite på en bil med dubbelturbo... Och vem vet, jag kanske är i STHML snarare än du tror ;) |
|
|
Imola: Inte ska du byta ut dina fina bil park med produkter från andra märken???? |
|
| Nja, det faller nog på försäkringen... Den kostade över 40.000kr :) | |
|
Då kan man säga att 3500/år är ett bra pris? ;) Imola: Ska jag ändå fixa det vi snackat om då jag kommer hem igen? |
|
|
CBM3C: Gärna, kollar lite på andra lösningar. Vill inte släppa tanken så lätt :) |
|
| Acer: på Segerström Automotive. | |
| Beppo: Nu när du sa det, klart mán sett den flera gånger när jag kört förbi segerström ;)) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.