|
|
|
|---|---|
|
Ja, vart köper man dessa. Är ute efter Hellas Facelift framlampor och dimljus. Dom som är helt klara alltså... imix på forumet har dom. Bakljus med chrystal look, vilka håller bäst kvalitet? Nån som kan rekommendera något märke elelr ställe som säljer? Tack på förhand! --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! | |
|
DOM är jag också ute efter..dom e ju skit snygga.. Mina framglas är ju helt slut så.. Är de angeleyes eller är de bara glaset?? Och vad kostar dom? ///M3 |
|
| Dom är kompletta med LED ljus ...tror ut till kund pris är ca 4,500:- | |
|
jag köpte mina chrystallook från inpro - riktigt bra passform! |
|
|
Här är en som säljer bakljus med chrystal look Länk //Roffa --- Min BMW - Länk |
|
|
Hella facelift säljs kompletta med angeleyes. klara dimljus har jag satt på efter fotot i galleriet. dom köpte jag på NFS. Hellas facelift tror jag går på ca 6000:- Länk Länk |
|
|
Ok, vart beställer man Hella Facelift? Kan man köpa dem på mekonomen? De är ju Hella återförsäljare.... --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
|
In pro har även facelift ljusen och dem säljer malå karoseriteknik tror även dem har led ljusen www.mkt.se Pengar ska rulla |
|
|
haha...fan...sånna där bakljusen..ctrystal look...dom har ju jag på min...visste jag inte ens...de e skit snyggt... ///M3 |
|
|
Jupp, är otroligt snyggt... =) --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
|
Jag har ju klarglas blinker i fram också..vore kul med riktigt snygga ljusen som den blåa M3:an har..du vet vilken jag menar... ///M3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.