|
|
|
|---|---|
|
Var kan man få tag i en Amplificador Slutsteg till en 750 -96 orginal, då min har pajjat och har bara diskanter som hörs ? Masen 9 | |
|
Länk Om du är riktigt snabb när dom får en sådan. |
|
|
Amplificador! parece que buscas este parte en espana? Nåväl, Det separata slutsteg som BMW använder i flera av sina Hi-Fi paket brukar återfinnas i både i 3, 5 och 7 serien. Billigast blir det nog att leta hos bilskrotar. Kan nämna att BMW vill ha ca 3500:- för en utbytes business radioenhet, så ett nytt steg är nog knappast prisvärt heller. (Radioenheten sitter för övrigt bakom slutsteget innanför en filtmatta). Här är lite kort info som kanske kan vara till nytta: På bild nr2 i följande Länk Ser man slutsteget bakom CD-växlaren, (Det är lådan med kylflänsar på). 2st Anslutningar finns ovanpå steget och är kopplade enligt följande Länk I framdörrarna sitter det en 1" diskant och en 2" midhögtalare bakom det övre gallret och samt en 5" högtalare bakom det runda. I bakdörrarna bara diskant +5 tummare . |
|
|
Kolla med Karstorps i Norrköping, Länk de har en från en 95:a enl. bildelsbasen. Mvh Daniel.g |
|
|
Tackar för tipsen, skall se om jag kan finna ut något av detta. Kollade priset här nere i spanien där jag befinner mig och dom vill ha på BMW 1400 € för denna lilla tingest så därför söker jag hjälp utanför BMWs lokaler. Masen 9 |
|
|
Masen 9: Om du är i Spanien, är det inte läge att kolla priserna uppe i Andorra, jag har själv kollat på nätet ang. OEM cd-växlare till min Stratus och det var billigare. Tänkte köra den vägen nästa gång alt. skicka en bekant som bor i Marbella. Mvh Daniel.g |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.