|
|
|
|---|---|
|
Undrar lite över pris och om firman är att lita på ? Ska ta och titta på bilen idag. Svara gärna snabbt om det är något jag ska tänka på vid provkörningen. Länk Mvh Kim | |
| Som alltid, sök NOGA i firmors bakgrund rykte och kolla själva bilen på bmw milkoll och serviceboken om den stämmer. Se BEgguiden till vänster den ger mycket hjälp. | |
|
Jag tycker personligen att den gått för långt, den har ju gått runt 2000 mil p/år (jag vet, det är inte mycket för en sån bil) ;) Men det är min åsikt bara! :) |
|
|
Vita BMW´s är i allmänhet lite svårare att sälja, därför lite billigare. En varningsklocka är just reg nr: Uxxxxx Detta visar att den är nyimporterad, antagligen av firman som säljer den nu. Man skall beakta att de betalt lång under vad de försöker sälja den för nu och då bör man vara uppmärksam och kritisk till servicebok och mätarställning. Gör noggrann undersökning av bilens bakgrund Snygg är den dock. Kolla efter missljud motor, glappa silentblock, oljan färg, avgasernas färg m.m. Samt syna den noga efter rost, e46 och e39 har haft lite problem med galvningen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.