AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.116

Den värsta E30 caben på länge med flippfront och V8!

Ga
153
Gardda
745ia Executive -85
2000 Toruing -73
Z3 2,8 Coupe -00
var ute och checkande lite tyska sidor och vad hittade jag inte om inte en E30 cab med BMW v8, flippfront, ombyggd inredning och allt!
Otur bara att man aldrig skulle kunna bygga nåt sånt i detta land!!

Mvh / Henke
Ni
776
Nisse
535i -86
518i -85
320dT -08
Volvo 850 -96
Har du länken till sidan?

___
Killar med kvalitet kör BMW!
Ga
153
Gardda
745ia Executive -85
2000 Toruing -73
Z3 2,8 Coupe -00
Oj!.. glömde visst de viktigaste

Länk
Läcker motorinstallation och lack! Annars var det tyvärr inte många rätt på den bilen, framförallt inredningen var ju KATASTROF! Omöjligt att se att det är en BMW....och hur f*n tänker man när man lackar allt på bilen, inklusive motorn blått, och sedan väljer en roströd inredning???? Det finns då folk till allt, och många av dem är tyskar ;)))

Mvh,
Kalle
_____

Länk
fyy! den hör hemma i "Varför måste dom?"
Ga
153
Gardda
745ia Executive -85
2000 Toruing -73
Z3 2,8 Coupe -00
Ja inredningen var lite väl i överkant måste jag hålla med om! Men resten skulle man ju faktiskt kunna leva med om du frågar mig! :) Lite kul med folk som våger göra nåt sånt där drastiskt!

/ Henke
gangsta_toth
Håller med Kalle på alla punkter. Tror nog dom tog ett par snapsar för mycket mitt i bygget... =)
Visa användare
662
Nisse Järnet
E30 M50 turbo 764whp
E30ix M50 turbo 4wd 800hk
Tycker den är grym!

---
Kör också båge! www.sporthoj.com
gangsta_toth
Nisse: Färgen ja, men inte själva stuket. Håll med om att tyskarna inte kan modda hojar. Deras förmåga att kunna böja sadel upp mot det heligaste är lite... mysko.

Likaså hur dom behandlar bilar. Hoppas skaparna av "The fast and the furious" hamnar på något varmt ställe när dom trillar av pinn... (Obs: ironi.)
Ga
153
Gardda
745ia Executive -85
2000 Toruing -73
Z3 2,8 Coupe -00
Tycker i alla fall det är kul med folk som vågar gör någotm speciellt ! Och efter som den där bilen går som en demobil så måste den vara lite speciell. Ingen som kommer ihåg en vanlig cab med några häftiga fälgar och lite sänkning! Sen är de självklart vi svenskar som ska klaga och säga "-Oj så dom har förstört bilen" KONSERVATIVA svenskar, de är vad vi är!!
Ni
776
Nisse
535i -86
518i -85
320dT -08
Volvo 850 -96
Jag är inte så mycket för extrema stylingbyggen, men förutom inredningen så tycker jag att denna bilen var ganska så läcker.
Bilderna var inte de bästa, men jag tycker ändå att den ser mycket välbyggd ut.

Och till sist får vi inte glömma att det ligger många arbetstimmar och mycket pengar, och framförallt kunskap och skicklighet bakom ett bygge som detta!

___
Killar med kvalitet kör BMW!
Ga
153
Gardda
745ia Executive -85
2000 Toruing -73
Z3 2,8 Coupe -00
Hej hej!!
blir lite less av att läsa vad alla skriver då man lägger in ett inlägg som detta! OM man tex. själv kör en jätte-häftig 320 helt orginal och totalt verkar sakna förståelse över hur mycket jobb de är för att färdigställa ett bygge som de här. Och bara vll gnälla kan man lika gärna vara tyst!!
KÄnns verkligen inte som att man inte alls får nåt gensvar!!!
De här är nog sista gången! jag lkägger in nåt liknande inlägg!
-Trodde forumet var till för att hitta likasinnade! Inte bara för att tracka ner på all andras byggen!

PS. tyskarna är nog hyfsat mycket bättre än oss konservativa svenskar på att styla BMW, tror verkligen inte nån i den här diskutionen har mycket att komma med där nere!

Tack för mig / Henke

Njae, bilen var väl inte jättesnygg... hade dock inredningen varit helsvart så hade man nog inte blivit lika anti. Är ju ett ganska fränt bygge men den E30 som ligger med i galleriet för "Udda bilar" är ju bra mycket fetare. Den har ju en V12 ner tryckt under huven också... =)

Tysk styling är sådär.
TYSKSTUK däremot.. ojojoj... fan va snyggt det är. Mycket låg bil med lite mindre fast enormt FETA fälgar är dock toksnyggt.

Det kunde dom ha hållt sig till!

---
Mvh.
Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!"
www.robban.org - Snart färdig!
Visa användare
472
w9816
D7 -??
Gardda, om du med likasinnade menar att alla ska ha samma smak också så är du väl lite fel ute...
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Ah, nu får ni ju ge er. Alla måste ju få tycka olika.
Klart beundransvärt bygge iaf. Har nog tagit en del tid...
Gillade hela konceptet och utseendet, men jag skulle kanske valt annan färg på inredningen.
Ga
153
Gardda
745ia Executive -85
2000 Toruing -73
Z3 2,8 Coupe -00
w9816
Med likasinnade menade jag folk som verkligen brinner för det att hålla på med bilar och inte baara vill påpeka fel på byggen! Den som byggde den där bilen har säkert lagt ner ett antar hundra timmar , om inte tusen på de där bygget! och sen sitta och gnälla tycker jag känns lite fel! hellst dra alla tyskar över en kan och säga att dom varken kan bygga motorcyklar elelr bilar och ocksåp de rätt magstarkt! Det är ju trotts allt där ifrån den mesta av vårt styling kommer!

tack för mig / Henke
Ga
153
Gardda
745ia Executive -85
2000 Toruing -73
Z3 2,8 Coupe -00
uuuusch vilka stavfel! :P

/Henke
gangsta_toth
Att påstå att stylingen från tyska hojar är snyggt sätter dig direkt i minoritet. Och att påstå att mesta av våran styling är inspirerad av tyskarna är väl också o ta i lite. Tro nu inte att jag är anti-tysk, för jag tycker att Alpina, Hartge och övriga tuners kan göra vackra bilar ännu vackrare. Stör mig dock lite på alla som bockar för alla options i Rieger-katalogen...

Obs! min högst personliga åsikt! Om du har nån annan, bra för dig. =)
Gardda,

1. Är något automatiskt bra/häfitigt för att det tagit lång tid att färdigställa eller är annorlunda?

2. Brinner man inte för bilar bara för att man anser att lagom är bäst, och att BMW original oftast är lagom?

3. Om du bara vill ha svar ifrån folk som tycker lika som dig, så skriv gärna det i ditt första inlägg så lovar jag att inte svara.

Mvh,
Kalle
_____

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.