|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Det kommer alltid att finnas en marknad för onödiga, dyra, fula och dumma saker... Personligen tycker jag att det är härligt! /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
|
Håller med dig Kristian! I all fulhet och oduglighet så gömmer sig en charm. På samma sätt tycker jag att det är helt underbart att några tyska entusiaster ska börja/har börjat nytillverka C64:an!! Jens |
|
| Ni känner väl till att Bristol har släktskap med, just det BMW.. | |
|
Kalle> Bygg kvaliteten är nog som alla andra engelska bilar, ojämn. Minns den Morgan 4+4 vi hade i familjen, var en hel drös konstigheter på den, men både personlig och skönt motorljud. Dock när jag fingrade på en Bristol senast var det en välbyggd bil. Å andra sidan så har vi ju alla subjektiva upplevelser av det vi testar, således tycker ju inte alla att nya femman är välbyggd medan andra (som jag) tycker den är bra ihopskruvad. Sedan tycker jag att alla (även de med "taskig attityd") bör få yttra sig... As said; enough... /Johan -Mår dåligt utan M20- www.e30klubben.com |
|
|
Johan, Ja jag ska ju absolut erkänna att jag inte har någon egen erfarenhet av bristol, utan baserar mina inlägg på saker jag läst. På så sätt väger din uppfattning tyngre i detta fall. Jag tycker också att alla ska få yttra sig, har väl aldrig påstått något annat? Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Nej, ville bara lyfta fram min åsikt kring yttranden som kan anses ha "en taskig attityd". Det ska sägas att det var en mässbil jag fingrade på så den var ju säkerligen "preppad"... /Johan -Mår dåligt utan M20- www.e30klubben.com |
|
|
Ful stom stryk..borde ligga i prisklassen <100 000 men piskar nog en del av forumläsarna =p 0-60 mph in 5.4 secs. |
|
haimaul |
JohnnyB: Om inte nåt går sönder innan dess... ;) Europeiska bilar är kultur, allt annat är transportmedel. |
|
Lover// Visst! Men man kan nog bara påstå att Bristol är släkt med BMW och inte tvärtom... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
|
Jag begriper inte vad ni har emot Bristol. Det är ju den ultimata lyxbilen just för att den ser ut som resultatet av ett one-nightstand mellan en Capri -71 och en Opel Omega, går som en M3 samt att den kostar som ett normalstort radhus på Lidingö. Varför ska man köpa Ferrari, den är ju bara vulgär. Dessutom har företaget inga återförsäljare, man får vända sig till fabriken om man vill ha en. Bara en sån sak. My Bimmer is my mistress |
|
|
Dessutom har Bristol byggt en hel del snygga bilar genom åren! Finns en del att skåda på: Länk /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
|
I Times-reportaget (länkat av Kalle) frågar journalisten Bristols grundare Tony Crook varför bilen inte har elhissar. Svaret är helt obetalbart: “My dear chap,” he said, looking like I’d just stuck a needle in his eye, “why should it? People have arms.” Just det. Där fick ni! My Bimmer is my mistress |
|
|
Tretretti, ska du börja åka kollektivtrafik? /Simon |
|
betriebsanleitung1 |
Ju mer jag läser ju mer blir jag hängiven Bristol dyrkare. |
|
tretretti: Fy fan vilket sant citat! =) |
|
|
Efter hockeyförluster, X antal whiskey, X antal öl och en massa hemkört... visst fan ser fronten ut som en BMW? 7 serie? Hehe Två bilar är fler än en.. |
|
|
Fan.. glömde länken Länk Två bilar är fler än en.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.