|
|
|
|---|---|
|
Undrar bara hur i piiiiiip man kan vara så piiip, dum i huvet, som snor en taklist på min 325:a?? Har man inte råd med en taklist själv ska man för piiiiip inte ha nån BMW, eller?? Min fråga e. Är det någon som vet var jag kan få tag i en ny? eller bättre begagnad taklist? till 325:a, 88:a svart, inte den cromade. | |
TobbeBMW |
Haha, vet inte om man ska lida med dej eller skratta ut idioten som snodde din list, lite av båda kanske. en list kan du väl få tag i på bildelsbasen eller?? mej snodde dom ett!! (1) däck för en gång, var inte så kul, och det finns väl inga enhjuliga bilar va ?? :-) (fälgen var sketful) |
|
Du har ju själv svarat på alla dina frågor..... Han kanske hade samma fråga som du... Vart kan man få tag på en begagnad taklist???? Hmmm..... Han kom inte på någe riktigt bra svar..... så han snodde din (såklart)!! Ett annat bra ställe där man kan få tag på delar till sin BMW kan ju kanske vara att åka till den lokala BMW återförsäljaren och beställa en ny taklist där.... Hällre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 |
|
|
Säker på att du inte tappat den... Mina har jag tappat i farten... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.