AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
1.004

Umeå, Droskan, lördag kl 19:00 den 22 nov.

I förra tråden diskuterades det i formatet "skynda långsamt" och till slut fattades det ett beslut... som följer nedan.

Pubrunda med mat och dryck på Droskan i Umeå på lördag den 22 november kl 19:00.

Nu har jag spridigt ordet :-)
juhani> tänk på detta: sprida, spritt, spridit, spridde osv och inte spridigt =D

"Även en 316 kan man ha kul med vintertid"
-g

Detaljer ;-)
Visa användare
150
Mikko Luiro
728i -84 (E23)
Tja! Ska vi checka vilka som tänker dyka upp på lördag? Jag vet iaf att jag kommer att vara hungrig och törstig ungefär vid nitton-tiden den dagen :-) Har f.ö. tänkt hålla mig till att bara dricka bayerskt hela kvällen. Vad tror ni om det?
Visa användare
150
Mikko Luiro
728i -84 (E23)
OBS!!!

Upptäckte just något förfärligt - vi måste byta ställe att krubba på, Droskan är nämligen abbonerat hela den 22:a. Har ni förslag på alternativa syltor?
JEFLAR!!!!, Med sånt kort varsel lär de ju bli omulich att enas

Visa användare
150
Mikko Luiro
728i -84 (E23)
Vi kan ju ta Mucky Duck. Där finns ju enklare måltider samt massor av goda ölsorter... :-d
Tr
175
Tracker
BMW 528ia Touring
BMW M3 E30 -87
Jag kan ev komma, det beror på om jag hinner hem ifrån jobbet.
Fredde
st
2.200
stensth
BMW 320D Touring M-Sport-2011
Då tycker jag vi tar Lotta:s som jag diskuterade med Mikko för en stund sedan över telefon.

Är det någon som kan tänka sig att låna ut sitt garage till mig i morgon eller på söndag för ett generatoremsbyte?
Remmen gick av för mig idag när jag åkte till jobbet. Måste ha den bytt i helgen.
Naturligtvis den som lånar garaget/garageplatsen till mig får betalt.
Maila antingen mig på tobias.sterner@telia.com eller ring en signal på 070-3509596. Dock efter kl 19 ikväll pga jobb.

Tack på förhand.

Mvh Tobias
Lottas? har inte dom lagt av med matserveringen eller har jag missuppfattat det hela? Dessutom verkar det vara åldersgräns på XX år där tror jag men dom brukar aldrig kolla det. och sen brukar det bli SÅ JEFLA FULL-SMOCKAT där med folke' på kvällarna, det är iaf mina erfarenhets av lottas...

st
2.200
stensth
Ja, visst är det alltid folk på Lottas. Visste inte ens om att de hade åldersgräns där!
De serverar fortfarande mat såvitt jag vet i alla fall.

Annars ni som har några förslag, ring mig ikväll så kan vi diskutera det och även sprida det vidare.
Ni når mig på numret ovan.
st
2.200
stensth
Jaha, verkar inte vara så många intresserade?

De som vill och är intresserade kan komma till Lottas kl 19 då idag. Så kan vi diskutera då i sådana fall om det är rätt ställe?

Ps. Garageplats har löst sig. Ds
Visa användare
150
Mikko Luiro
728i -84 (E23)
Ja, jag kommer i alla fall...
Jag kommer också...
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Dyker upp jag med.

Mvh Janne.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.