|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
|
Han anger dock att han bara säljer inom US! Mvh, Steaman |
|
|
OK. Detta bör man kunna fixa själv. Hälsa och tacka killen i USA för tipset! FP |
|
cane |
Jepp, men altt som oftast brukar folk kunna övertalas om att skicka internationellt, tror att många bara skriver inom US på rutin. Men, det borde gå och fixa själv som sagt! Gäller bara att lista ut rätt materialtjocklek så att kapsul och glödtråd hamnar på samma höjd i lampan. Folke, har du utrustning att göra ett gäng såna kanske? |
|
Inte direkt för att göra laser eller vattenskurna bitar men jag kollar vidare vid tillfälle. FP |
|
|
Om vi går ihop några stycken så går det säkert att ordna köpet från US. Jag kommer med största sannolighet att åka till USA under februari, så det finns även den möjligheten. Om han skall ha under 200 sek/par så är det inte värt besväret att göra egna. Mvh, Steaman |
|
|
Jag tycker xenonbrännarna borde kosta i storleksordningen max 200:- snart, måste vara kartell som håller uppe prierna..)) FP |
|
|
Så länge Xenonbrännar i H7 sockel inte är E-märkta så kommer inte volymerna upp och därmed priserna ned. Då är ju den här lösningen med en konverterings sockel intressant. D2S-brännarna kommer nog som Folke påpekar sjunka i pris! Mvh, Steaman |
|
|
Borde ha sjunkit för länge sen, med tanke på hur många bilar som kör med xenon idag. Själva bitarna, glasdelen, sockeln osv kostar ju inte många kronor att tillverka, kolla på priserna för t.ex en HID-lampa i gatljus, skyltfönster osv. Piraterna utgår väl från en "glasdel" som är samma som i de e-märkta, men även de ligger oskäligt högt i pris, att pula ihop sockeln osv i Kina eller annat lågprisland kostar inte mycket. FP |
|
|
Vi talar om marknadsprissättning och uppskattat kundvärde! Det har ju som bekant inget samband med TK. Mvh, Steaman |
|
|
Ja... jag ska skicka iväg bilder till er som har sagt att ni vill ha i morgon.. så ska ni få se hur min polare har gjort... |
|
|
Skicka gärna bilder till mig också! Mvh, Steaman |
|
|
Ja... det kan jag göra... |
|
|
Jag är också intresserad av hur det ser ut. Om du vill kan jag lägga upp dem så att alla kommer åt dem så slipper du skicka dem till alla.(?) |
|
|
Fixar det... |
|
|
Ja tack! Har en extra uppsättningx orginalxenon liggandes och kan man få in dem i helljuset blir jag glad! ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Som sagt... jag har det... och det går... men det är inte jag som gjort det... coh jag kan inte säga hur.... mn jag tar bilder så kan ni kolla.... |
|
|
S328R , Kan du inte be killen skriva en beskrivning på hur han gjorde. Om du får tag på en beskrivning och mailar mig bilderna så kan jag lägga upp en webb sida om det så kan alla läsa där. Min 528i Touring Länk |
|
|
Nja.... han vill inte säga hur han har gjort.... |
|
|
Ja... jag villl bara säga att jag är ledsen.... men i dag ska jag tvätta bilen... så jag tänkte jag skulle ta lite bilder... sen lägger jag upp det på min sida. Länk |
|
|
Nu har jag tagit bilder.... jag skickar till dom som har sagt att dom vill ha... sen lägger jag upp det på min sida... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.