|
|
|
|---|---|
|
Tjenna... jag satt o kollade i det där bmw bladet man får i brevlådan.. o kom o tänka på en sak och det fans inget till 8 serien det fans typ nyckel ringar med m5,m3, 3,5,7,z3,x5. men 8an då??? det är ju samma med kepsar o allt... vad tycker in??? V12 | |
|
En förklaring kan vara att den inte tillverkas längre? "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Såg en Aplina B12 5.0 (8-serien) för 100 000 kr på bytbil.. det är ju skandal... de slänger verkligen de bilarna efter en.... en sån bil förtjänar att vårdas som en alpina skall vårads inte stå ute hos en torghandlare.... 4Cyl. - Inte för att man vill, utan för att man måste! |
|
|
kolla själv! Länk Om man ändå hade haft lite bättre ställt... så hade jag räddat den bilen.... 4Cyl. - Inte för att man vill, utan för att man måste! |
|
| Hmmm, den där Alpinan hade man ju inte tackat nej till, nu vet jag vad jag ska göra nästa gång jag har 100.000 kr liggande i byrålådan ;) | |
|
Länk finns en 850 med taskig topp för 59 000 kr... löjligt, man får ju inte ens en 328 får de pengarna.... 4Cyl. - Inte för att man vill, utan för att man måste! |
|
|
Det är faktiskt otroligt billigt.och dessutom var den riktigt snygg i silver.är dom lika billiga i Tyskland eller är det bara i Sverige dom är så billiga? ---- Länk |
|
|
Jag hittar ingen E31 alpina på mobile.de.... lite skumt... har man verkligen importerat alla E31 Alpinor til sverige???? men om man tittar på B12 i 7-serie format så är det inte lika billigt som i sverige.... Jarls i malmö har en E32 Alpina B12 för 114 000 kr tror jag... 4Cyl. - Inte för att man vill, utan för att man måste! |
|
Scheckheft |
Hej Angående E 31 Alpina: för 109t får du ingen i Tyskland. Sällsynta. Kolla gärna med Braunroth i Tyskland: Länk eller på mobile Gör också en sökning på Ucars här på forumet. Intressant läsning. Någon som varit och tittat på Alpinan hos Ucars? Mvh Scheckheft ___ Länk |
|
Om jag ngn köper en BMW 8 serie (vilket jag så innerligt hoppas på att kunna göra en dag) så kommer jag att köra ett M-test! Vore extremt korkat att inte göra det på en så pass dyr bil. 4Cyl. - Inte för att man vill, utan för att man måste! |
|
|
Bilen hos Ucars selges som rep-objekt.... Snakket med dem idag, og det gis ingen garantier. Trodde det fanns servicehefte, og noe dokumentasjon. Motor og väksel skulle være ok.... Mvh Håvard Norheim "Den som har flest prylar når han dör vinner..." |
|
|
såg en 850CSI idag på skroten , stackars bil ! 380 hk å allt.. enda felet var att den blivit stulen och därav inredningsdetaljer saknades så det vart billigare att skrota den. FIAT Panda - Alla borde ha en , i grillen. :-) |
|
|
man skulle låta tjuven reparera bilen me sina "egna" pengar o sen skulle han få tanka den full o B så sina bara knä att få lämna tillbaka den. sen kan man ta fram basebolträet o VISA honom så han får springa lite... M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
Men en B12 coupé 5.7:a, då? 416 hk hästar!!! (dock betydligt dyrare..) ___ BMW CS #5221 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.