|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Dufvis |
Så här i avställda tider så skulle jag vilja pryda mina andra fordon med något som för mina tankar till svunna somrar (eller kommande). Varför inte någon rolig Z:a dekal eller så? Har Ni koll på marknaden? Eller trycka upp egna? //DD Hellre en förutfattad mening än ingen åsikt alls..... |
|
En hajprofil med Z3 logga har jag sett i USA. Sån skulle jag kunna tänka mig ha på bakluckan i stället för emblemen. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! /// Missa inte GoCart Kvällen 25 NOV. |
|
|
Har gjort ett M coupé dekalförslag som jag däremot inte riktigt vet hur jag skall posta. Finns i både illustrator och .pdf format. Mailar gärna om någon kan lägga upp det.. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
Kan du inte lägga up det på samma server där Z filmerna ligger? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! /// Missa inte GoCart Kvällen 25 NOV. |
|
Dufvis |
BMW´s typsnitt? Finns ett sådant ute på marknaden? //DD Hellre en förutfattad mening än ingen åsikt alls..... |
|
Ett ögonblick, ska kolla.. Återkommer med besked. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
Z filmerna! vad är det????? låter som något jag vill ha! Kan det kanske vara Dogelis från motorjornalen??? Det där med en haj blandat med Z låter intressant, vill se bild! /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
har för mig jag sett den där hajen i crome bak på en bil, vill minnas at jag tyckte det var ruskigt fult, men men... tja, när vi ändå snackar hajar måste ja passa på att fråga en sak.. Vad är det för speciellt med Bmw Z3 och hajar?? hehe, okej båda har gälar (eller hur det nu stavas) men varför har man ofta en haj som symbol?? På min bil har jag ett klistermärke på vindruan där backspegeln sitter och på de märket är det en haj och så står det "körler haje" på tyska.. Någon som har någon rolig historia bakom detta att berätta eller så?? =) //Svebba BMW Z Power |
|
|
z3mpower: Z-filmerna är alla de som finns på FTP-servern som pgr69 fixade för några veckor sedan. Inget nytt alltså :) Svebba: Z3:an ser ju ut som en upp-å-nedvänd haj från sidan! :D ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
Svebba: I ISA lanserades Z3 som "Shark-on-land" Samma slogan använder BMW i dag för Z4 ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! /// Missa inte GoCart Kvällen 25 NOV. |
|
|
BMW var ju bilmärket som introducerade hajnosen med sina gamla bilar. 635:an var väl den riktiga hajnosen och sedan har BMW eller åtminståne ägare av BMW spunnit vidare på det. När sedan Z3:an fick gälar och som någon sa, ser ut som en upp och ner vänd haj så spinner vi väl vidare på det. Sen finns det nyare BMW som fått hajfena på taket E46, E65 med flera = Navi-antennen. Så nog är BMW förknippat med hajar. För den som är intresserad så har jag slängt ihop en liten skiss på hur man binder samman Z3C eller Z3M med en haj siluette. Ska se om jag kan scana in dem så kan jag maila till någon som kan lägga upp dem. Sen kan ni ju ta ställning till om det är värt att göra klistermärken av. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Svebba: Jag kan vara helt ute och cykla nu, men jag har för mig att det finns ett tyskt hockeylag som heter något liknande som det du skriver, typ San José Sharks, fast i tysk tappning då naturligtvis. ArctisZ3 |
|
|
z3mpower ja gör det, kan bli kul att se :) Mats Landh aha, vafaan.. då äre ju kanske lika bra å ta bort de märket, hehe.. //Svebba BMW Z Power |
|
|
Richard, har du den liggande på jobbet så ta med idag. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! /// Missa inte GoCart Kvällen 25 NOV. |
|
|
tydligen inget nytt på filarkivet. Om någon kan och vill har jag pillat ihop ett dekalförslag och en liten siluettbild av m coupén som jag gärna mailar. mbolo@spray.se M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
mbolo, gör det gärna. Jag har sett den som z3mpower har skissat på och den var cool. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! /// Missa inte GoCart Kvällen 25 NOV. |
|
BoZton Grodan |
Morrar & grymtar* -Vore det inte trevligt med ett gemensamt Zorro märke... hur går det med klubben förressten? .. Ett klubbmärke om det ny blir läge? // Bozton |
|
jag tror att eventuellt klubbmärke måste följa BWM riktlinjer för klubbemblem. Fast man kan ju ha en till... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! /// Missa inte GoCart Kvällen 25 NOV. |
|
|
mbolo: skicka gärna till mig så skickar jag min till dig. Klubbmärke! Får inte BMWPower heta BMWPower så behöver väl inte en Z-klubb följa BMWs riktlinjer, eller!? /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Z3mpower: You´ve got mail! Så länge vi är en entusiastklubb och inte använder oss av varumärket eller BMW- namnet direkt, borde det inte vara något problem. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
Dufvis |
Hur ser era förslag ut? Lägg upp och visa! Nyfiken..... //DD |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.