|
|
|
|---|---|
|
Tja! Jag har fått min antenn (bak vid skuffen) avbruten av ett par snorungar ()/=()/#/(& GRRRR... Någon som vet var man kan hitta någon på nån skrot eller liknande?? Letar även efter ett solskydd (höger framsäte) som jag behöver byta ut... Någon?? Finns i sthlm. TACK! | |
|
Har du en E34 eller en 316? E34 = 5 serie (88 - 96), där är antennen integrerad i bakrutan... har du dålig mottagning så kan det bero på att antennsignalsförstärkaren inte är inkopplad till stereon. du kopplar den som om det vore en el. antenn... Har du en E30 = 3 serie (82 - 91) så är den vanlig antenn... köp på biltema för 59 kr... det tar inte många minuter att byta en antenn... Har du en E36 = 3 serie (91 - 00) så gör du på samma sätt som i E34. hoppas det hjälper... 4Cyl. - Inte för att man vill, utan för att man måste! |
|
|
Sorry... blandade ihop modellnummer... Tur att du upplyste mig om detta! ;) Det är en E30, 316, 89:a. Hur lösa solskyddet då?? Tack för hjälpen! |
|
|
Solskydd lär du kunna hitta på skroten, här är en Länk till skrotarna __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.