|
|
|
|---|---|
|
Hej, är det någon skillnad i takhöjd på E46 Sedan(Limo) och Coupen om bägge har taklucka? Alltså coupen är ju ganska låg med taklucka (man slår nästan huvudet i taket:), är Limon högre (mera space)? Jag menar innermåtten, sitthöjden alltså. // Lazze Länk | |
|
Hej, ute efter en E46a nu el? Ingen aning om höjden men jag upplever nästan coupen rymligare bak än sedanen. Ny bild 19 Nov- Länk |
|
|
Lazze: Ja det är skillnad på höjderna fick reda på det när jag tittade på M3or med och utan lucka tyvärr kommer jag inte ihåg hur mkt det skilde på resp model. jag har inte ångrat att jag valde en med lägre takhöjd men med en trevlig lucka:)) |
|
|
Lazze: Sedanen är rymmligare i takhöjden, Coupen har mer vinkel på framrutan så den är lite lägre takhöjd. Vet inte hur mycket det rör sig om i cm räknat. ///Egget Länk |
|
|
Egget, starre: ja, jag misstänker att sedanen har högre takhöjd, borde vara så. Tack hälsar Lasse |
|
|
min fd Sedan uppfattar jag som ungefär 3-5 cm högre. Klart rymligare, men coupens linjer är så mycket vackrare så de är något jag kan leva med. BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Sedanen har högre takhöjd! (skiljer några centimeter mätt från sitsen upp till innertaket) Exakta mått finns i BMW:s produktkataloger och instruktionsböcker om jag inte minns fel. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Hej Johan B, wendtan: Japp,så är det. Jag har varit på BMW och kollat (provsuttit) både sedanen och coupen dock utan taklucka men det borde vara samma skillnad. Sedanen har högre takhöjd, skiljer ca: 3-4cm. Tack, då vet jag det mvh Lazze |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.