|
|
|
|---|---|
|
På min 730 1988 sitter det en sådan där vanlig knapp för stolsvärme , 1 centimeter bakom den knappen sitter en likadan knapp som jag inte vet vad den skall göra. Har provat att trycka på den men kan inte notera vare sig katapultstolseffekt eller någon form av detonation i motorrummet. det sitter en likadan på passagerarstolen fram och den verkar vara lika menlös.,.. Vet någon vad denna knapp kan vara till ? FIAT Panda - Alla borde ha en , i grillen. :-) | |
RoKKa |
Svankstöd, är det på min iaf. dock bara på förarsidan! |
|
aha.. ja då är det trasigt för inget händer... :-( dags att börja skruva igen då.... FIAT Panda - Alla borde ha en , i grillen. :-) |
|
|
Det tar några sekunder innan man märker att något händer, du kanske bara behöver ha lite mer tålamod? ;-) Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Dessutom så känns det bara om man trycker tillbaks den först, sen trycker ryggen mot sätet och sen trycker fram den. Då kan man känna att den åker fram en bit, en kudde är grövre... Mvh Robban |
|
|
okaj får genast gå ut och testa. :-) FIAT Panda - Alla borde ha en , i grillen. :-) |
|
|
inget hände... får kolla i schemat på detta. FIAT Panda - Alla borde ha en , i grillen. :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.