|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att ev köpa ebc (heter dom va) "greenstuff" fram och bak till min alpina... Dessa är ju bra mycket billigare än original alpina b-10. Någon som vet om dessa är någe att ha eller ska jag satsa på något annat...... Vad jag fått reda på är att vanliga B-10 3,5 , har standard e-34 storlek på klossarna fast alpinas egna är hårdare !?! Därför så brode man väl kunna köpa något annat än "bara" vanliga originalisarna , eller ?????? Tips mottages gärna ! Billy B-10 | |
|
Verkligen ingen som har några bra tips?? Billy B-10 |
|
|
Håller på "renovera" bromsarna och blev rekommenderad -green stuff- till min B10:a! Ebc är väl hyffsat lätt att få tag i!?! Men ska man beställa till E34-535 eller??? Så fort man nämner Alpina så får man bara höra: OJOJOJ, det HÄR blir inte billigt... Hehehe, då bruka jag svara att det kostar att ligga på topp med ett hånande leende på läpparna!!! 8) ;) |
|
|
vad jag fattat , så är det samma som original 535i. fast alpinas egna bromsar har hårdare "slityta" än original... det är bara biturbon som har andra (grövre) bromsar.. Billy B-10 |
|
|
Ja usch! 4200 kr st för skivorna från BMW ÅF. Beläggen har jag inte kollat prislappen på. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Markus.. Du beställer belägg till en 535!! Micke.. |
|
|
API 34 11 631 är artikelnummret om du vill ringa o fråga om priset på originalbelägg. Klossar fram!! Micke.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.