|
|
|
|---|---|
|
Jag skulle vilja sänka min E30 något fram men vet inte vad det är för sänkninssats på! Ni som vet vad ni har på, vad har ni för avstånd mellan skärmkant och hjulcentrum? MVH.Jörgen second place is the first looser!!! | |
|
70 fram 60 bak mvh/ Länk |
|
|
Vad har du då för avstånd mellan skärmkaterna och centrum på hjulet? MVH.Jörgen second place is the first looser!!! |
|
|
vet inte måtten men lågt e d iaf.. Länk 325 im med Ny lack å roligare motor till sommaren |
|
|
shit vad liten bilden blev.. hoppas du ser iaf.. 325 im med Ny lack å roligare motor till sommaren |
|
|
Vet inte om jag kan sänka så mycket, kör med 17" MVH.Jörgen second place is the first looser!!! |
|
| Weitech 60/40-sats, 16" Alpinafälgar skodda med 215x40 och lite lite lättning gör detta: Länk | |
|
Kör samma som Haglund. fast orginal 14" i brist på andra.. Min bil: Länk |
|
|
Jag kör med Weitec 60/60 samt 17"-fälgar med 215-40 Länk |
|
|
Kör med 30 mm sänkning runt om på min cab, dessutom är cabben 1 cm lägre än de andra orginal så det blir 40 mm om man jämför. På det sitter det 16" Hartge fälgar. Perfekt att ha lite mellanrum mellan asfalten och M-fronten så man inte är livrädd så fort man kör... MVH |
|
|
kan man sänka 60/40 om man har en e30 med m-technics front? jag tycker den ser väldigt låg ut framifrån med original dämpare o fjädrar. |
|
|
M-tech chassit i sig är ju sänkt från fabrik, så de nämnda 60mm som satsen ska sänka, gör egentligen inte mer än i rinda slängar 45mm.. tror att m-tech chassit är originalsänkt 15mm fram och 10-12mm bak, om jag missminner mig.. Har själv tänkt sänka min 60/40 till våren.. men är halvt inne på en 60/60 också.. återstår att se vad det blir :) --- .. vassast på ön ;) Länk |
|
|
jag är lite sugen på 16" ac schnitzer alt. alpina samt en sats med fjädrar o dämpare från weitec. jag har lessnat på "amerikagunget" nu :) |
|
|
Jag har M-tech front och jag tycker min är hög som f-n fram.. :) fast det blir inte värre än en 60/40 sats på min.. 17x7 fälgar har jag då. --- .. vassast på ön ;) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.