|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Den måste man ju bara prova. =D MVH Morgan. | |
|
Ball. Krogen nästa.. www.bimmer.nu sidan för Bmwtokar! |
|
|
Jag tar en BMW 12:a tack! 4Cyl. - Inte för att man vill, utan för att man måste! |
|
|
Det där lär bli sött ..... alltså tjejdrink .... alltså "Tjejmagnet" QED Se Länk |
|
| Fan, måste jag prova! Whisky är väl ingen favorit, men får det allt bli ändring på! =) | |
|
Vilken planet har ni varit på dom senaste 10 åren? Två bilar är fler än en.. |
|
|
Lika sliskig som bilägarna =) |
|
haimaul |
Om jag var jurist på BMW Sverige skulle jag direkt slå ner på det där. Solklart varumärkesintrång! Att drinken sen innehåller BÅDE bailey's OCH malibu... Hjälp. Den borde heta Lexus cabriolet eller nåt. |
///Sashe |
Går den att beställa på krogen tror ni? I så fall e den ett självklart val nu till helgen =) |
|
///Sache: Om de inte kan den är det ju inte så svårt att komma ihåg: Lika delar: Baileys, Malibu, Whisky ; BMW enkelt ... |
|
|
De har den på Victors i Malmö iaf :P Men undrar om det inte passar bättre med bourbon istället för Whisky.... Låter sliskig och god! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
///Sashe |
blir nog en sån till helgen.. Men roligare om dom vet va man menar när man beställer lixom =) |
|
Helt klart att man ska prova i helgen. =) Ska ju iväg på bankörning, så på kvällen så får man väl ta en BMW fylla. *asg* MVH Morgan. |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
tar upp en gammal tråd isf skapa en ny... men detta måste väl vara en favorit, nu när det är fredag å allt ;) Länk |
|
Jörgen, Cocktailguiden.com verkar ha gjort om sin sid-struktur. Det var BMW-drinken som det länkades till i det första inlägget... men idag verkar länken gå till "Billy the kid", som ju har föga med BMW att göra :) Mvh, Kalle ________ Bilarna: Länk |
|
|
Kalle Hansen: Har du rapporterat inlägget? ;) Skön drink, måste provas! Mvh, /Wille |
|
| Fattade inte riktigt vad billy the kid hade o göra med det här :) lite långsökt.. Hehe! Men Bmw den låter som sagt sliskig ;) | |
|
Självklart så länkade jag till BMW drinken. Men den länken funkade bra 2003. Och nu är det väl ändrat så den går till "Billy The Kid". *RYYYYS* Så jag tackar och bockar för inlägget med den nu korrekta länken. MVH Morgan. |
|
|
Nuvarande länk: Länk ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Oj :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
| Det enda man kan konstatera är att dom är bra på att förstöra whisky! Jäkla hedningar! *grrrr* | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.