|
|
|
|---|---|
Crippe II |
Hej! Jag undrar om någon tror att det kan stämma att nya touringen kommer att ha aktiv styrning & luftfjädring med dito dämpare? mvh Crippe II |
|
Hur har du lyckats att beställa en E60 Touring fast det inte finns någon som helst information ute hos handlarna mer än att den kan levereras nästa höst? Vore intressant att få detaljer... Jag förväntar mig att 530i Touring får samma utrustning standard som MB E320CDI dvs. åtminstone nivåreglering och aktiv styrning. Annars blir nog prisläget för svårt. |
|
|
Då E60 touring inte ens är officielt presenterad är det ju svårt att bestämt veta vad som blir standardutrustning, blir ju mer spekulation.. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
Crippe II |
Hej! Jag har gjort en förhandsbeställning på Bmw Group Danderyd, därför att när jag var där i våras för att fråga om dom hade någon hum om när touringen kommer att släppas så sa dom till våren -04. Men för att vara säker på att få bilen precis när den kommer ut så tyckte han att jag gjorde klokt i att lägga in en förhandsbeställning. Det är ingen extrautrustning som är klubbad det kommer att ske så fort att dom vet vad som kommer att bli standard på touringen. Så jag har beställt en 530 touring, och funderar på silvermetalicken eller den grafitgråa metalicken, tror att den brukar gå under benämningen "metall". och jag funderar starkt på komfortpaketet, aktiv styrning, steptronic, utökad klimator, dels för att få restvärmefunktionen och annat godis som man inte får annars till den vanliga. Plus ev utökade belysningspaketet. Efter att ha provkört 530 sedanen ett antal gånger nu så är jag säker på att aktiv styrning är en hitt åtminstone för mig. plus den nya 6v-automaten växlar exremt njukt, det är precis som när man får till en superb manuell växling. Detta var historien om hur det gick till att beställa innan man visste något om den. det är därför jag är itresserad om det blir standard med aktiv styrning, för isåfall kan man fläska på med något annat för dom pengarna. Tack för ordet! mvh Crippe II |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.