AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
603

cromade lister

såg en 328 med cromade lister på sidan av dörrarna undrar om någon vet vart man kan få tag på de

har oxå sett en sån! i örebro. svart. fast jag vet inte om det var så jäkla snyggt.
den jag såg var stålböå i sthlm den vad läker

kolla på bonus materialet på gis 4 filmen där är en svart sådan med lackade lister. OBS lackade liseter, de kan ni ju göra själva.
RiProPro-medlem
756
Rick
540i -21
523i -97
325i Coupe -94
M3 Coupe -97
Mini Clubman Cooper S -19
Om det är sidolisterna till E46 du menar så finns det som orginaltillbehör på BMW

/Rickard
Rick: Inte fönsterlisterna, utan den svarta plastlisten i knähöjd.

Eller var det fönsterlisten du menade, bmw3?
Pratar vi E46/E36 coup/sedan?

Ny bild 19 Nov-
Länk
Den jag menar var en E46 Sedan, svart med kromade sidolister.
Ok, chrome line exteriour då. Har bara sett det till Coupen men finns säkert till sedanen oxå. Går att köpa hos Bmw, för komplett chromeline exteriour så ska även skylthållaren fram vara kromad, samma sak med dörrhandtagen, samt inlägg vid strålkastarna.

En bild på en Cromeline Coup:

Länk

Ny bild 19 Nov-
Länk
RiProPro-medlem
756
Rick
540i -21
523i -97
325i Coupe -94
M3 Coupe -97
Mini Clubman Cooper S -19
saveman: Jag menade sidolisterna i knähöjd se bilden som Soki länkade.

/Rickard
Rick: Ja, det var dom jag menade oxå. Bara jag som tycker att det blir lite för mycket glitter?
ringde bmw i solna de sägger att de inte finns sådana lister

De måste ha missuppfattat. Var själv där för nåt halvår sedan och fick ett kostnads förslag åt min kompis 323a, var även i Uppsala hos Novation. Ring dem och fråga, vet d inte vad du pratar om hänvisa till den orientblåa coupen som jag skickade bild på. Den står nämligen där.

Ny bild 19 Nov-
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.