AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.120

Tophat til Z3?

Li
22
Lifferado
Z3 1,8 -97
Har nå lett etter Tophat(overtrekk som bare dekker tak og vinduer). men jeg har ikke funnet noen. BMW i Oslo sier at det ikke finns til Z3, og alle store rekvesita forretninger sier de ikke har!
Er det noen som tilfeldigvis vet om det finnes tophat til Z3?
Er det noen som tror det er mulig å få sydd en normal tophat til å passe min Z3?
Är det en sån här du menar (överst på sidan alltså)? Länk
Lite dyr, men det är den enda jag känner till.

///M

Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :)
Li
22
Lifferado
Z3 1,8 -97
Yes! Den beskytter vel taket på Z3'en i vinter. Man kan ikke være for forsiktig med tyg taket!?
Kondens og kulde kan vel ikke ødelegge taket slik det kan med lakken! eller?
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Köp ett bmw heltäckande bilskydd istället. En bekant till mig i norge köpte den på bmw i karlstad det blev 30% billigare....
Mvh
Asken
Li
22
Lifferado
Z3 1,8 -97
Jeg hadde gjort det om det ikke var for at jeg er redd for å ødelegge lakken, og varianten med avfukter inne i bilen med heltekke over er litt dyrt! Avfuktere er ikke billige samt det er litt upraktisk å bære en tung doning inn og ut mellom huset og bilen!
Visa användare
847
pgr69
Z3 M Roadster -98
Audi A3 e-tron -15
Ford Focus 1.6 TDI -12
VW ID3 Max 1st
Kubota K008-3 0.7D -03
Kubota K7100 0.7D -88
Lägg över några lakan som du sytt ihop!
Billigaste och enklaste sättet.
Inga repor blir det heller.

/PG
Li
22
Lifferado
Z3 1,8 -97
Jeg tror faktisk jeg skal få sydd sammen en tophat hos møbeltapetsereren. Har et gammelt overtrekk som jeg ber om å få tilpasset Z3'en. Takk for at du satte meg på ideen!!
Det är en bra idee om man vill anpassa ett neutral och billig överdrag till din BMW. Orginal kostar ju rätt mycket...typ 300% mer. Varför tänkte jag på det tidigare själv ...

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!
/// Missa inte GoCart Kvällen 25 NOV.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.