|
|
|
|---|---|
|
Har nå lett etter Tophat(overtrekk som bare dekker tak og vinduer). men jeg har ikke funnet noen. BMW i Oslo sier at det ikke finns til Z3, og alle store rekvesita forretninger sier de ikke har! Er det noen som tilfeldigvis vet om det finnes tophat til Z3? Er det noen som tror det er mulig å få sydd en normal tophat til å passe min Z3? | |
|
Är det en sån här du menar (överst på sidan alltså)? Länk Lite dyr, men det är den enda jag känner till. ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
Yes! Den beskytter vel taket på Z3'en i vinter. Man kan ikke være for forsiktig med tyg taket!? Kondens og kulde kan vel ikke ødelegge taket slik det kan med lakken! eller? |
|
|
Köp ett bmw heltäckande bilskydd istället. En bekant till mig i norge köpte den på bmw i karlstad det blev 30% billigare.... Mvh Asken |
|
| Jeg hadde gjort det om det ikke var for at jeg er redd for å ødelegge lakken, og varianten med avfukter inne i bilen med heltekke over er litt dyrt! Avfuktere er ikke billige samt det er litt upraktisk å bære en tung doning inn og ut mellom huset og bilen! | |
|
Lägg över några lakan som du sytt ihop! Billigaste och enklaste sättet. Inga repor blir det heller. /PG |
|
| Jeg tror faktisk jeg skal få sydd sammen en tophat hos møbeltapetsereren. Har et gammelt overtrekk som jeg ber om å få tilpasset Z3'en. Takk for at du satte meg på ideen!! | |
|
Det är en bra idee om man vill anpassa ett neutral och billig överdrag till din BMW. Orginal kostar ju rätt mycket...typ 300% mer. Varför tänkte jag på det tidigare själv ... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! /// Missa inte GoCart Kvällen 25 NOV. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.