|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej! någon här som har en M3E30 som kan skriva lite vad ni tycker om bilen?? Är väldigt sugen på att köpa en sån,men vill höra lite syn punkter om M3E30. | |
|
Sök på forumet, du kan nog läsa hur mycket som helst. Annars kan du läsa lite om min bil på länken nedan. Mvh Abbe Länk |
|
Lasseman3 |
Här får du en del intressanta länkar att kolla in: Länk Länk Länk Länk Länk Notera att detta är bara toppen av ett isberg när du vill finna trevlig läsning. Min syn på bilen i fråga: Köp en om du är intresserad, du kommer troligtvis aldrig att ångra dig... Lycka till! /Lasse |
|
Här kommer mer sidor titta på www.m3e30.se Svensk sida Min bil medlem nr 008 |
|
| hej igen! jag har hört att man kan ha entusiast försäkring på M3e30 vet ni något om de??? | |
|
Det har jag på min i LF ,inga problem tror att det kostar ca 1200kr/år |
|
| hej! en fråga till,jag har sett att en del m3e30 har blinkers glas på framskärman o del har inte de vad beror de på?? | |
|
Alla M3 E30 som såldes till USA hade inga sidoblinkers dem hade "reflexer" i front spoilen Har du en M3 E30? Gå in och registrera dig på www.m3e30.se Länk |
|
|
Tack för svaret, jag har tyvär ingen M3 men jag jag bra sugen på att köpa en de är en jäkligt fin bil,jag har kollat på en annons här på AP. en svart -88 E30 .Reg Nr. ORE352 vad tror du om den?? verkar väldigt välvårdad |
|
|
Jag har oxå spanat in den bilen. Verkar vara fin. Svensksålda är ju lite extra roligt... Finns inte så många BRA kvar att välja på. Hoppas den har servicebok och är okrockad. Äkta körlek - har haft en själv nicke |
|
| en dum fråga men är de någon här som har en röd M3 ,undrar hur färgen är på dom ,röda bilar brukar ju bli så jäkla matta i lacken ,fast dom jag har sett här på nätet verkar se bra ut fast dom är 15år gammla. | |
|
min är ju röd, det handlar oftast om hur man sköter lacken. Du får polera/vaxa lite oftare än andra färger men det är inte så farligt jobbigt. (säger en som har polare som jobbar som bil rekondare!) Mvh Abbe Länk |
|
|
min är ju röd, det handlar oftast om hur man sköter lacken. Du får polera/vaxa lite oftare än andra färger men det är inte så farligt jobbigt. (säger en som har polare som jobbar som bil rekondare!) Mvh Abbe Länk |
|
|
Tack för svaret. Abbe din bil är jävligt fin,är den till salu??*skratt* Jag har aldrig prov kört en M3 ännu,men om man gör de då blir man säkert såld påen gång*Skratt* |
|
|
Det är livsfarligt att provköra en M3 E30, du blir fångad direkt! :))) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Det är livsfarligt att äga en M3 E30 också. Man vill ju bo i bilen... Längtar till Sommarn. |
|
|
:-) Du har inte läst min dagbok eller? Funderar på att sälja men har inte bestämt mig än. :-) Mvh Abbe Länk |
|
|
Hej Abbe! visst har jag läst i din dagbok*S*hur långt har den gått. synd att de är så dåligt med extra utrustning på den. |
|
|
Abbe: Vad har du tänkt och begära för din bil om den är till salu?? Funderar oxå på att sälja.... Svårt val det där! Min M3 E30: Länk |
|
|
E30 M3orna är så fina, enda nackdelen jag kan komma på är att reservdelarna är mkt svårare att hitta än mot vanliga E30, som det kryllar av på skrotarna.. Tänkte även höra på samma gång om det är någon med E30 M3 som testat 402 med sin? Tid isf? Mvh Per |
|
|
Va då svårt att få tag i reservdelar?? Jag har inte hafft några problem att köpa delar men mekonomen har inga delar man får åka till BMW handlaren i stan och köpa och inte är dom så hemst dyra heller |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.