|
|
|
|---|---|
| Länk | |
|
usch vad äckligt!! kan inte mb hålla på mitt sitt egna skräp!! mvh mrhorsepower Om man inte får köra bmw är det lika bra att låta bli=) |
|
|
Tycker att de är rätt olika! Vem som "kopierar" vem i bilvärlden är inte alltid helt lätt att reda ut! Frågan är nog om inte BMW har kopierat MB:s lyktor i så fall!? Skulle inte heller tacka nej till någon av Mercedesbilarna på bilderna... ;o) Fast brutalast är nog den gamla vita M1:an i bakgrunden på översta bilden! BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Jag tycker inte heller att de är speciellt lika. Dock tycker jag att den drä CLS:en är en totalt misslyckad och meningslös skapelse. Både S och E-klassen är betydligt snyggare, för att inte tala om CL! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Jag håller fullständigt med dig Kalle. Jag vet inte vad man försöker att uppnå med den bilen... det bli liksom ingenting. Men jag måste ju säga att MB är ju rätt cool pga att dom har tagit sin största S-klass och gjort en coupe på den. Det hade ju varit något... en 7-serie coupe. |
|
|
CLS:n kommer nog bli en rätt intressant bil när den väl kommer ut på vägarna. En bil med coupé linjer och sedan utrymme, dessutom med makalöst snygg inredning.. När den väl kommer i AMG versionen talas det om upp till 500hk. Kan nog bli (ytterligare) en konkurrent till nya M5:an, utan att komma in på den eviga diskussionen om vilken som egentligen är snabbast eller vad som egentligen bör mätas. :) M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
JAg gillar mB,n starkt. Riktigt snygg!! M-POWER! |
|
|
MB CLS ser ut att bli riktigt fin, 6 ser se upp! Ny bild 29okt- Länk |
|
|
Jag tycker CLS:en ser alldeles för FET och stor ut. De har ju liknande designelement men definitiva och tydliga skillnader. Grillen på CLS:en är ju rätt grotesk på bild och hur skall den då vara i verkligheten. Nä, 6:an ger ett mycket mer sportigt intryck i alla detaljer. Bakifrån är det mer lika men samtidigt finns det ju rätt mycket som är givet. Att bagageluckan skall vara skuren och ett högt akterparti verkar vara en trend som kommer att följas på sportcoupéerna. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.