|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Är det nån som känner till nånsom säljer nån form av läpp till M-front på E-46 , har sökt litte o har bara hittat AC-Schnitzers läpp vill veta om det finns andra allternativt. Keep Your distance this is a BMW ;) | |
\\\M 325i ZENDER/// |
jag e oxå intresserad..... MVH --- 325i M Zender(e36) 318is(e36) |
|
Vad jag vet så finns det en del kopior om amn säger så. Fortfarande i kolfiber dock. Men jag har bara hittat dom i USA.... |
|
|
Maxad: Denna är klart snyggast av läpparna i min mening. Länk Tror de är Haaman som gör dom, Front Apron tror jag de kallas. Infon finns i tråden. BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Hamann, Hartge, MVR, RD etc Jag har en Hamann läpp på min tycker den är klart snyggast! |
|
Bmw ludde |
Ignet med tråden att göra men de fälgar som bilden visar är sjukt snygga, men fy för hans ögonlock. |
| Wendtan , tack för länken , den va snygg men jag hittar inte den på nätet ,Hamans hemsida då kollade på Carfashions hemsida också som är Åter för haman men de verkar inte heller ha den | |
|
Maxad: Maila Daniel o fråga, han har svarat på min mail . Stog de inte i tråden vilken läpp de var? BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Jo nu när jag läste det så såg jag det , jag fastnade vid bilderna förra gången ;)) , de ska tydligen heta : HAMANN Competition front apron for M-Technic II |
|
|
Carfashion har den, köpte min där ifrån. Länk Competition läpp |
|
|
En reflektion är att den Läppen kostar lika mycket som ett aeropak II. exkl lack. BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Men den är rätt snygg måste jag säga... men AC Schnitzers kolfiber läpp som sitter monterat på spojlern fram är ju snyggare... |
|
|
ZxD ,M3ans framspoiler är inte likadant som M-spoiler , men jag har precis pratat med de , o de skulle kolla upp det åt mig . Wendtan , jo den är faktiskt litte högt i pris tycker jag också , kollade tidigare på AC läppen o den skulle kosta runt 18000;- om jag inte har helt fel då kändes det som att den kunde lika gärna va utan läpp |
|
| Wendtan , vet du hur mycket en M-Aerodynamik II bakkjol kostar , håller på att sälja min nämnligen o ville veta vad den kostar ny hos BMW ? | |
|
Maxad: Den kostar ca 4000 kr. Jag har inte exakt uppgift tyvärr. Ja räkna på ett komplett M-aeropak II nu inför klubbkvällen o konstarerar att de blir billigt, 11400 kr kostar det minus 20% rabbat = 9100 kr. BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
\\\M 325i ZENDER/// |
4000kr kostar dom....synd att dom inte passa sedan då hade jag tagit dom:) |
| kostar den bara så litte ? , jag menar inte den som sitter på min bil nu utan den som du hade bifogat bild på tidigare | |
|
Maxad: Ja de är priset. Åk till bmw o hämta tillbehörskatalogen för 3 serien. samt en prislista då. BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| nej då jag tror dig , tycker att det är ganska lustigt att de ska ha så mycket extra för en bil som har M-paketet jämfört mot en som inte har bara det kan skilja upp emot 20K har jag set | |
|
Ja de är en skev uppfattning. funderar på ett kit, men gillar 330ns front så de får vänta. BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
| jag tycker att 330s front är grymt snyggt , just att du har silver i där vid gallret ungefär gör en hel del faktiskt | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.