AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
25.985

330 ägare!

Sida 2 av 3
Ri
71
Rickard B
325 E91 -05
Ufo: Bilen är köpt hos Bilförsäljningen i Påarp. Här finns lite bilder som säljaren hade med i annonsen:

Länk
Rickard B:

Bilen ser mycket trevlig ut och snyggt med den färg kombination+den ser ut att ha det mesta i utrustning.

Grattis Rickard B
Ge
639
George.K
330ci - 02
Rickard B. Den bilen är inte o leka me, speciellt inte utrustningen, jag hade en kompis som va nere o titta på den. Han sa att den va fin på alla sätt o vis, men något kändes fel så han köpte den inte. Vad fick du ge för den?
Rickard: Gratulerar till en rikigt underbar vagn. Tittade själv på den för någon månad sen. De var smg som fick mig att välja bort den, var såld på manuell låda. Ska du sälja fälgarna så hör av dig :)

BMWCS Syd #05392
Snälla bruka sökfunktionen.
Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Ge
639
George.K
330ci - 02
Wendtan...jag tror oxå jag har dom fälgarna...är det inte 18 tum m fälgar som sitter på dom? Mina är till salu annars!
Ri
71
Rickard B
325 E91 -05
Tack för alla lyckönskningar. Jo visst är den fin, förre ägaren har nog bara satt ett stort kryss över listan med utrustning. Fälgarna är tyvärr inte till salu än, jag får nog börja köra med bilen först :-)
George: Du har mail.

BMWCS Syd #05392
Rickard B:
när är den inregistrerad...?
Den är ju inte, vad jag kan se, "face-liftad"?
Ufo: de är en intressant fråga, även de fälgarna ska inte finnas som tillval 03. De går fortfarande att köpa löst dock.

BMWCS Syd #05392
Ri
71
Rickard B
325 E91 -05
Ufo: Bilen är inregistrerad februari i år...
I Sverige alltså?
En tidigare ägare i Tyskland?
När inregistrerades den i Tyskland?
Deliq
>ufo & wentan
Faceliften och ändringen i tillbehörslistan infördes väl i slutet på mars -03. V-eker_72-fälgarna ingick iaf i beställningssortimentet då jag köpte min 325 i månadskiftet jan/feb -03 och då hade ännu inte faceliften kommit till försäljning.

>Rickard
mycket smakfull vagn du hittat...

M V H Deliq

"Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket"
Köpte min 330ci 0204 och hade den i 10 mån. Körde 2900mil under den tiden. Håller med resten här på tråden, underbar bil.
0211 bytte jag dock till den ända annan bil jag kunde tänka mig då M3 =)) Båda Imola röda.

///Egget
Länk
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
Grattis Rickard, en mycket fin bil som även jag kollat live på...helrätt i färg både exteriört och interiört. Det är väl en clubsport edition?

Wolv: De stämmer, kolla instegslisten:
Länk

BMWCS Syd #05392
Ge
639
George.K
330ci - 02
Wendtan du har min mail va,,,?
Ri
71
Rickard B
325 E91 -05
Ufo: Bilen är inreggad i tyskland Februari i år, här i Sverige är den inte reggad än. Ska besiktigas först.
Wolv: Ja, det är Clubsport schassiet på den.

En annan fråga: Är det 3 års fri service på en importerad bil, eller måste den vara köpt i sverige för att det ska gälla?
wendtan: Att du aldrig kan låta folk vara i fred...hoppa på dom för att sälja sina 18" V72.

Kommer eventuellt att sälja mina till våren....du står först på listan över potetiella köpare;-)

Skall lämmna plats för ett par 19" BBS Challenger tror jag.
Rickard:
vad jag vet gäller 3års-servicen endast svensksålda

Danne:
Höredu, hoppar inte alltid på folk som har 18" M V72 :)
Bra att jag står överst! Har även jag varit inne på 19" men om man kör lite bana så blir däckskontot onödigt stort i min mening.
Har de gått bra med xenon installationen?

BMWCS Syd #05392
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.