|
|
|
|---|---|
magmo |
Hej! När jag ägde en E39 & bodde i Tyskland så fick jag regelbundet en tidning hemskickad + att det kom ett litet häfte då och då med bra "originalerbjudande" (läs: takbox,fäljsidor och annat lull-lull). Finns det inget sådant i sverige? Eller gäller det bara de som handlar ny bil? Jag saknar tidningen i alla fall :-( Magmo Maniac is in the house! |
|
Jodå, det får man om man är medlem i Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
magmo |
Är det club swedens egna tidning eller är det ett utskick från BMW? Magmo Maniac is in the house! |
|
Jag fick tidigare i höstas tre värdecheckar från BMW på 250, 500 och 750spänn som kunde användas då man köpte tillbehör, servade eller nåt annat. 750 kunde användas då man handlade för 4000 eller liknande. Nyligen fick jag hemskickat en rabattcheck på 10% att användas till inköp av tillbehör, service eller liknande. |
|
magmo |
Hej! Men då? Har du köpt bilen från BMW i Sverige? Magmo Maniac is in the house! |
|
Det var från BMW. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Som medlem i BMWCS får du BÅDE BMWCS egna tidning Bayerisches Blatt OCH BMW Sveriges tidning BMW Magazine. I denna medföljer ibland diverse erbjudanden. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
magmo |
Tackar! Slut klart slut:-) Magmo Maniac is in the house! |
|
Jag har en import BMW o ja får ändå BMW-magazine kostnadsfritt...i ett år...därefter får jag betala:-( "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
|
Jag har en importerad BMW och jag får också BMW Magazine och extrabilagan med erbjudanden. Har inte anmält mig eller nåt, den började bara komma hem när jag hade köpt bilen (privat). Sen får jag Porsche Magazine, eller vad det heter, fast jag inte har nån Porsche... Jens |
|
|
Samma som MrMarsupilami, importbil och BMW Magazine började komma automatiskt (hade den tidigare då jag hade en E30 men dom har väl nån årsmodellsgräns, när bilen blir för gammal så slutar dom skicka ut den. Får även Porsche tidningen, diverse videofilmer, böcker och reklam, även detta från Porsche och sen dyker det upp en massa grejer från Mercedes oxå, typ provkör nya S-klasse i 24 timmar , max 50 mil och såna grejer. Dvs riktad reklam som dom sållar fram via bilregisret. |
|
magmo |
Det blir väl att ringa till de däringa typerna på BMW i Stockholm och tala om att man finns! Magmo Maniac is in the house! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.