|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
tja såg lite bilder i senaste teknikens värld... det var en Z3M med V8 som eventuellt kommer visas på mässa (om de va i Detroit tro..) i januari 2004.. Nån som vet nåt?? Jag har för mig att bmw sagt att det inte skulle komma en M av z4, men det vore ju rätt konstigt om det inte gjorde de tycker jag.... //Svebba BMW Z Power | |
|
Z4 ska det givetvis stå... //Svebba BMW Z Power |
|
|
Svebba, var bilen orange med beige dörrsidor och bruna detaljer? I så fall är det en Z Topster från AC Schnitzer. Jag tror att BMW ledningen sa i somras att det inte blir nån M modell på Z4:a men jag kan ju ha fel...plus att det vore inte första gången en M modell förnekades bara för att nåt år senare dyka upp ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! /// Missa inte GoCart Kvällen 25 NOV. |
|
|
NEj det var en vanlig Z4 med något som såg ut som M-kjolar och 4 utblås. Bilen såg, bortsett från de fyra utblåsen, lite diskret ut för att vara en M-modell men man vet aldrig! Jag håller tummarna för en Z4M iaf! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Det är precis som kalle skriver... den såg exakt likadan ut som en vanlig z4 typ... det var iaf inte topstern utan det var en roadster... från det ena till det andra; finns det hardtop att köpa till z4 från bmw?? kan inte minnas mig sett någon sådan... //Svebba BMW Z Power |
|
|
Svebba: Har lite insiderinformation från firman ang. hardtop till Z4. Det finns att beställa nu (eller inom en snar framtid iaf), tror priset var 26000-27000 lackerat och klart. Samtliga Z4 är förberedda för hardtop redan från fabrik dessutom. Ska scanna bilderna på den påstådda MZ4 från Teknikens Värld, lägger ut bilderna om tio minuter! ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
Sådärja, här finns bilderna att beskåda: Länk ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
när man har parkeringsljus och dimmljus på en z3 ser den arg ut, i övrig ganske neutral, men ja måste då säga att z4 ser ledsen ut i vanligt tillstånd =/ *snyft* //Svebba BMW Z Power |
|
|
syftade mest på z4an på bilden som Masten scannade in... //Svebba BMW Z Power |
|
| Schysta fälgval var det iaf :) | |
| Jag har inte riktigt "köpt" Z4:ans design ännu. Den ser inte ens en tiondel så aggresiv ut som en Z3M. Och instrumentpanelen i en Z4, ska den sitta i en sportbil?????????? Men någon gång måste man ju byta så nyheten om att det troligen kommer en ny M roadster är ju välkommen..... | |
|
Svebba: jag är lite sugen på en Z4, och har kollat hardtop hos BMW: 27500:- |
|
|
håller med dig i den punkten beppo, men däremot gillar jag instrumenteringen :) ufo: okej, det vet jag, de var farsan som undrade :) //Svebba BMW Z Power |
|
|
ufo: okej, då vet jag, de var farsan som undrade :) |
|
|
lite svårt att se från bilderna men det verkar var väldigt lite skillnad mot vanliga Z4an. Enligt dem framtidsritningar på M2/3/4 så är linjerna bretydligt mer extravaganta är på vanliga 3serie och 1 serie karrosser |
|
|
Länk De verkar inte bestämt sig för vilka fälgar den ska ha... Mina källor säger att den släpps till hösten. |
|
| måste säga att jag som Black Z3 tycker att det är för liten skillnad mot Z4. väntade mig nåt maffigare mot vanliga Z4an. Inte en speglarna verkar vara av klassika M typen... | |
|
detta är ju bara en prototyp....sådana småsaker som speglar bryr de sig inte om vid tidigt stadie. Är dock sugen på en Z4M, bara att hoppas på att den kommer! |
|
| vad tror ni kommer det sitta S54 spis i den eller något helt nytt? kanske 8 cylindrar? | |
|
Urklipp ur artikeln från föregående länk : "Det er en 3,2-liters rekkesekser som yter 343 hestkrefter og 365 newtonmeter" Rekkesekser=rak 6:a Den blir nog grym, men all info skall tas med en nypa salt i dagens läge. |
|
|
Ironman: det mŒste vŠl vara samma som sitter i nuvarande M3an? / Joakim Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.