|
|
|
|---|---|
|
Tja Funderar på byta till mig en E38 med större motor och då har jag hittat en 735ia 1997 med ganska mycket utrusting bl a tv/navi dock ej elstolar. Är det nån som har synpunkter på detta. Tack på förhand. Alla tips är välkommna.. | |
Ras.mus |
Ja, vill du betala bensinen så är det säkert vettigt! Ju större motor i en så stor bil desto bättre. Sedan får du söka igenom vilka vanliga fel som finns på 2,8 resp 3,5:an. Sen tillkommer ju lite ökade servicekostnader förstås, men det har du säkert redan insett... Jag har själv en gammal 735:a men då är det en 6:a. Jag tycker att den motorn är lite klen för bilen men det är ju en smaksak. |
|
Hallå där igen. Är det ingen förumtom Ras.mus i det här forum som har synpunkter? väntar på alla svar tack!! |
|
Scheckheft |
Hej 735 är ingen dålig bil men jag skulle satsa på en 740 om du ska ha en V8. Köp en med 4,4l motorn från 3/96. Angående utrustning: köp ett ex med komfort-/eller konturstolar = mycket bra sittkomfort. Ordet fullutrustad förekommer i många annonser; enligt min åsikt ska man ta detta med en stor nypa salt med tanke på de utrustningsdetaljer/paket som finns på E 38 modellen. Angående servicekostnader: marginella skillnader mellan motorvarianterna. Mvh Scheckheft ___ Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.