AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.108

Var kan jag få tag på en sprängskiss( manuell växellåda) E34 ?

Be
29
Beamerjojje
325 i coupe 92
Nån som har en sprängskiss till en manuell växellåda till en E34, och kan skicka den som fil?
Ska kolla på datorn hemma har ett program som heter ETK. Det är ett program som BMW använder sig av. Det finns artikelnummer och sprängskisser på allt ,på de flesta modeller. ska kolla detta och hör av mig.
Skulle du vilja del med dig av det programet?
magmo
Samma önskan här oxå?

Ingen som har en "kopia" på BMW:s originalskivor på andra modeller?

Magmo Maniac is in the house!
snake1
instämer med övrig det skulle va bra å he ett sånt program mvh mike

mera hästkrafer åt folket
Hör av er på min mail istället. Sånt här kan vara lite känsligt.
Har kollat lite närmare på andra modeller i detta program och kan bara säga att det är inte helt komplett med skisser bla. Men jag har själv haft väldigt stor nytta av det. Men som sagt hör av er på min mail istället
Det var tydligen ett misstag och säga att ni skulle höra av er på min mail.....
Hotmailen ballade ihop igår kväll....
jag kan omöjligt skicka programet till alla/någon. Men jag kan råda er att hålla ögonen öppna på DC ++ om ni har det. och hålla utkik efter en BMW på de svenska hubbarna

Beamerjojje: det var ju dock dig jag skulle hjälpa, har bara hunnit kolla som snabbast och hittade bara bilder på själva huset men det ska nog finnas bilder på innandömet också, men jag har en hel del att göra just nu men hör av mig så snabbt jag hittar något vettigt.

Hoppas inte ni blir arga nu men jag fick alldeles för många svar på det tidigare inlägget, för att jag skall ha tid att skicka det till alla.
Nåt tips om sökord att använda, eller är det en user med namn BMW?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.