|
Sida 9 av 65
|
|
|---|---|
|
Såg precis en bmw 850 med regnr ***850. mvh kim |
|
|
Tjejens SAAB 900 från -95 hade reg nr JUC xxx. Reg nr gjorde att man fick en del kommentarer från polarna... /Rickard |
|
|
Jag såg en bil som hade reg nr WAX ***, jobbigt! Då lär man polera bilen ofta!:-) Mvh Abbe Länk |
|
| Ha! Jobbigt att ha reg numret WAX!? Prova med SONAX! Såg en Mercedes E320 med den skylten idag. När jag tänker efter så var den faktiskt lite skitig. Iaf lite dammig! :) | |
|
Såg nyss en svart E36 med reg.nr NOX xxx - dessutom hade den en diskret dekal som förkunnade att den var fösedd med 'Nitrous Oxide System', lustgas alltså... svårt att låta bli att installera lustgas med det regnumret! Och det blev inte sämre av BMW Club Schweden-dekalen i bakrutan! /// Gunnar E. |
|
|
Jag tog bild på en skön skylt på jobbet igår. Någon som kan lägga upp den på någon sida och länka till den? Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Jeppe: Maila bilden till mig så fixar jag det under kvällen. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Den är mailad. Ber om ursäkt för den dåliga kvalitén, den är tagen med telefonens inbyggda kamera! Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Nu finns det en länk, tack för det Micke... Länk Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Så lite Jeppe. Men det var Little Goddess som tipsade mig om att du behövde hjälp! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Jesperado: Det kräver ett stort mått av självdistans och humor för att som tjej kunna köra den bilen. ;) | |
|
Eller en som inte kan engelska... ;) ///BMW - Was sonst! |
|
|
Det finns en svensk personlig skylt som har "BITCH". En gul Mustang cab, men det tror jag är nämnt tidigare i den här tråden. Vilken del av tyskland har BIT* som regionskod? |
|
|
Ang reg skylten "BITCH" så satt den på en Golf Cab som rullade i Solna för några år sedan, det var en tjej som körde. Hon har kanske bytt upp sig. /Rickard |
|
|
Har en sån skylt hemma som jag "hittade" i danmark fast då med texten HiGH420. Länk |
|
tvåtakt |
En kille jag känner hade GUL 125 på sin Zundapp KS125. Tyvärr var den kopparmetallic . Sen vet jag en gubbe som heter Neptun i efternamn som har NEP XXX |
tvåtakt |
Det är visst en BM skogsmaskin eller liknande som har KKK 666 |
|
Finns två vagnar på byn som har BMW En Volvo S80 2.5D En Golf I |
|
| Vit Bmw 318 -93:a RNR XXX ---> R n´ R = Recreation and relaxation. Slang för typ permis inom amerikanska militären. *S* | |
| Såg 5AD1ST i förrgår, rätt så kul! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.