AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
371.896

Roligaste reg.numret?

Sida 8 av 65
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Igår såg jag en Mercedes SL 500 här i karlstad med regnummer (OOOOO).

Jag vet inte om det betyder OOOOOOOO va' snygg? Men jag tyckte inte att den var så kul. I övrigt så kollade jag med Länk och såg att det står kaross täckt på den bilen, men den är Cab. Konstigt! Står det inte Cab i karossen hos vägverket?

I'd rather be dead and cool, than alive and uncool.
Sökte på Trygghansa:

Info om bilen:
TCS857, MERCEDES-BENZ SL 500 - 2002

kostade mig helförs. ca: 31200:-
fy fan va dyrt..

Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
mMert//

Hur kollar du upp det med Trygghansa? Har dom ngt automatisk-service?

ja precis:
testa denna:
Länk

eller klicka på:
bil o lättlastbil menyn på vänster sidan, sedan se pris o teckna avtal länken på menyn som kommer fram..

där kan man få fram en hel del info om förs. m.m

:)
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Ok, tack. jag har funderat på att byta F-bolag, från Länsförsäkringar till ngt annat. Har hört så mycket hemska saker om dom. Jag får väl byta trots att jag har varit en trogen kund i över 10 år. Men sköter dom sig inte får dom skilla sig själva:)

folksam är jäkligt reko! billigare än de andra och så jäkla trevliga personer som jobbar där..
fick hjälp direkt när mina fälgar o däck blev stulna tidigare i år..
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Jag har några försäkringar på Folksam, dock hemmet och bilarna har jag på Läns pga att dom var billigast (gällande bilar iaf) och en redan etablerad bolag så blev det dom. Men jag funderar på allvar och byta ut dom. Folksam tror jag ligger bäst till inte minst med tanke på att jag har några saker försäkrad hos dom.

Födelsedata 19850626****

Vald körsträcka 1500 mil (maximalt)
Skadefri 0 år

Omfattning Helförsäkring

Årsmodell 2000
Fabrikat BMW 540IA
Reg.nr. *** ***

Försäkringspremie: 51 105 kr/år

Låter skönt slår nog till direkt haha :)
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Jag betalar 6900:- för min 323-99. Helförsäkrad med över 10 skadefria år. Det tycker jag är billigt, och det är främst varför jag har Länsförsäkringar. Jag tror folksam är något dyrare men däremot har dom bättre service skulle jag tro.

haha, men testa med ditt pers.nr: på en ny fet 645, eller 750 typ..m5 an m.m..testa lite för skojjs skulle med reg.nr från ex: www.novation.se(uppsala bmw), då kan du räkna med nästan 8000loppor i månaden typ..testade på en, tror de va 6 modellen eller liknande, sen på en mustang cab, va uppe i över 60k sträcket..tog 2 st förs. på en gång :)
Grodan; kolla denna och va glad för va du betalar för din :)

UPL733, BMW X5 3,0I 2003
Summa årspremie 58449:-

UCB909, BMW M3 COUPÉ 2003
Summa årspremie 62877:-

slå de :)

hittar nog värre om ja letar mer :)
men ärligt, fy fan va dyrt de är att försäkra dessa bilar som 21 årig med körkort sedan 3 år tillbaka..
vart ska jag få dessa pengar ifrån?
ska ja köpa m3an så måste ja ju ta lån på 500,000:- sen betala av de på 40 år :) samtidigt betala 7000:- till i månaden på en försäkring?
fan jag ska nog köpa mig ett par m3or jag, kanske den csl modellen, den lär kosta med i försökring kan ja tänka mig :)

betalar nu 6000:- för en 325i..de är helt ok, runt 500 i månaden..
och visst, den står i min fars namn då folksam ville ha 23,000:- av mig :)
Njae kul och kul vet jag inte, beror ju lite på hur lättroad man är, men på min andra bil (Toy*ta) har jag kombinationen MAL XXX.

Visst, inte så kul...

Men på franska blir det genast i alla fall liite mer roande, och passande.

Det betyder alltså dålig...

Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Mert//

Vore jag dig skulle jag köpa mig en billigare (svagare) BMW och skriva försäkringen på mig själv så att på så sätt kunna samla ihop till bonus poäng.

Det är ingen kul om du längre fram vill skffa dig en riktig dyr bil men kan inte det pga att försäkringen blir så dyr.

Jo, den tanken har passerat mitt tänkande åtskilliga gånger..
Men men, nu är de inte så att ja har ont om pengar eller så..hade bilen på annons, eller den finns säkert kvar i Powerbörsen men jag fick min andra bil såld nyligen, Opel Vectra :)..så har bara 1 bil nu att ta hand om..

köpte lägenhet nu i maj, så pengar är som sagt alltid bra och ha, men de känns som jag får ut lika mkt för bilen om ett halvår som nu typ..vill ha den över sommarn och så..

Men de e sant som du säger, samla ihop poängen är ju inte fel, men att byta ner sig känns fel de med..

Once u go black, there aint no going back :)
så känns de nu :)
Sixten
Kollade på en Ferrai Modena 360 126 lök/ år.
Helsjukt!!!!

Varför vispa i lådan för hand när bilen gör det ännu bättre???
Ze
144
Zeth
320da e91 -09
Skulle inte vela ha denna regskylt. =)
Länk: Länk
Th
59
TheHenk
318i -04 (04.06.18)
Låg bakom en Corvette igår med reg.nr. SXY xxx. (SEXY). Tyckte det var lite ball.

mAnGe-9
Z3M Roadster Schnitzer
THC-903 haha

M.E
Visa användare
758
bilfreak
Z3 Coupé
jag har RUM***

BMDoubleV

Min bil:
Länk
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19
Såg idag en Volvo 440 GLT med regnummer OFF 440. Kan ju vara lite skoj med tanke på bilmodellen...

///BMW - Was sonst!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.