|
Sida 7 av 65
|
|
|---|---|
|
Tror det rullade en fet Merca cabbe här i Gbg med "SINGEL" för ngr årsen med en blondin bakom ratten... |
|
|
jag har en M5 -99 med reg nummer RFM 007 (Räser För Mats 007) inte så kul har fått komentarer om 007 Berger M5 |
|
|
hehe har BAM*** på min 316 och bam är ju en terroristhärjad stad/by i irak "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
|
Jordbävning var det väl eller? :-) Två bilar är fler än en.. |
|
| Jo men den stod säkert Al Qaida för... | |
|
Min bil har SSS xxx och jag och min flickvän kallar den för Snabb Som Satan......*ASG* Mvh Jonas Har haft minst 200 bilar på 10år och BMW är klart OUT STANDING!! |
|
| Såg en M3:a (tror jag det var) som var till salu här på bmwpower som hade regnummer IAM 666. Vet inte om det var fejkat eller äkta, men det är ju rätt coolt :) | |
|
Jag vet inte om denna länk Länk varit med tidigare i denna tråd men här kan man nog surfa runt å kolla på reg plåtar till imorgon bitti om man vill :-)) // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
Såg en Audi A4 Avant 1,8T igår med BMW, man hajade till och fick ett stort flin :) //Thorssa |
|
|
Min första bil BMW 518 -77 hade jag regnr JDT XXX. Vi brukade alltid säga: Vi far & kör en sväng med Judit. Lite konstiga blickar fick man ibland :) |
|
hobbetax |
Min bror hade en Scania Vabis med regnummer FOT 777 för många år sen, såg många år senare en Volvo (S60 tror jag) med SOT 777. |
|
Jag har lyckats äga tre bilar som alla haft bokstavskombinationen MYS***, hur stora är oddsen för att det ska hända? Peter B |
|
| Jag har AMW och blir tråkad på jobbet av en anna BMW-ägare som inte tycker jag har en riktig BMW...who cares | |
|
såg URK*** på en spritt ny volvo vä-sutti, å det kna man hålla med om ;) Fikaträff i Umeå 7:e feb. Be there Länk |
|
| Låg bakom en bil häromdan som hade PMS som regnr :=) Föraren verkade en aning grinig oxå :D | |
|
Såg en bil (märke? ingen aning) med personlig reg.skylt: ISNTGÅ Sen har min bror en skidoo elan med reg.nr. BMWXXX skamligt? :) |
|
|
elsa: den bilen är ju en nyare audi quattro (vet inte vilken modell) "Även en 316 kan man ha skoj med vintertid" |
|
| Det finns in Röd Z3 här i Karlstad som har reg. MMM. | |
| Finns även en Volvo V70 med "Fattig" som Reg. | |
| ...eller vad sägs om en äldre Nissan med reg nr MKT 666..? Måste erkänna att jag flinade lite =P | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.